۱۴۵۵۹۷۴
۶ نظر
۱۴۴۵
۶ نظر
۱۴۴۵
پ

آقا جواد! با یک خداحافظی استقلالی‌ها را خوشحال کُن

بعد از توقف استقلال در قائمشهر که باعث شد فاصله استقلال با صدر جدول به ۷ امتیاز برسد، برخی از هواداران این تیم که تعدادشان هم کم نیست، بلافاصله بعد از پایان بازی خواستار اخراج نکونام شدند.

برترین‌ها: بعد از توقف استقلال در قائمشهر که باعث شد فاصله استقلال با صدر جدول به ۷ امتیاز برسد، برخی از هواداران این تیم که تعدادشان هم کم نیست، بلافاصله بعد از پایان بازی خواستار اخراج نکونام شدند.

آقا جواد! با یک خداحافظی استقلالی‌ها را خوشحال کُن

آنان که گام لرزان شاگردانِ کاپیتان اسبق تیم ملی را در هفته‌های پایانی فصل گذشته به چشم دیدند، به امید بستن یک تیم مقتدر، فصل جدید را  هم به سرمربی تیمشان فرصت دادند، اما به نظر می رسد آقا جواد قصد کوتاه آمدن از تصمیمات اشتباه خود را ندارد. تمدید با رضاوند، نیک‌نفس و آرمان رمضانی، عدم حضور دستیار خارجی، نقل و انتقالات ضعیف با جذب بازیکنان درجه دویی همچون زکی‌پور و کوشکی با مبالغ عجیب که باعث شد سقف بودجه تعیین شده استقلال پُر شود، از ابتدای تابستان مورد انتقاد هواداران بود، اما گوش کسی به این حرفها بدهکار نبود! برخی شایعات حکایت از آن دارد که نکونام به نزدیکان خود اعلام کرده در صورت عدم برد دربی از سمت خود استعفا خواهد داد. باید دید این حرف واقعیت پیدا خواهد کرد یا از آن دسته تبلیغات اطرافیان آقای سرمربی برای آرام کردن هواداران است. بدون چشمی و با مصدومیت بلانکو و کاکوتا مشخص نیست اوضاع این تیم به هم ریخته در آستانه دربی به چه شکل خواهد شد. 

آقا جواد! با یک خداحافظی استقلالی‌ها را خوشحال کُن

در این بین، هواداران استقلال به دو دسته تقسیم شده‌اند، برخی تغییرات در آستانه دربی را به صلاح نمی‌دانند ولی عده‌ای دیگر معتقدند آبی‌ها با سرمربی لجباز خود، با موفقیت از دربی بیرون نخواهند آمد و اخراج او می‌تواند حداقل یک شوک مثبت به تیم وارد کند.

آقا جواد! با یک خداحافظی استقلالی‌ها را خوشحال کُن

برخی نظرات کاربران توئیتری در این باره را مرور می‌کنیم: 

محمود: چه انتظاری جز این داشتین؟ که بیاد استعفا بده؟ این پُررو تر از این حرفاست دربی هم ببازه کلی بهونه ردیف میکنه. با اختلافِ فراوان بی‌شخصیت‌ترین، چیپ‌ترین و بی‌تاکتیک‌ترین مربی تاریخ استقلال، نکونامه

بابابی‌نژاد: واقعا دیگه با چه رویی از نکونام حمایت میکنید؟ استقلال از 4تا بازی که انجام داده1باربرده 2بارمساوی کرده و یک باخت داشته.

نیما پاینده: چقدر بده کاری کردی که تاجی‌های تیفوسی آرزوی باخت استقلال رو تو هر بازی می‌کنن تا تو اخراج شی و پرونده خرافات تو تاج کبیر بسته شه. خودت می‌دونی دربی رو نبری اخراجی، حالا به رفاقت بگو اگه نبردم استعفا می‌دم و ما هم می‌گیم؛ «استعفا داد»

مبین: اخراج نکونام بدون هیچ قید و شرطی و بدون در نظر گرفتن هرگونه شرایطی باید تو دستور کار قرار بگیره. حیف این تیمه که زیر دست همچین مربی ایرانی ای تلف شده. هلدینگ خیلج فارس توجه کن که هزینه آوردن یک مربی با کیفیت و معتبر خارجی شاید نیمی از قرارداد بازیکنان خارجی حال حاضر هم نباشه.

مهدی: درخواست هوادار دلسوز استقلال از هلدینگ و مدیریت باشگاه اخراج جواد نکونام و آوردن مربى معتبر خارجى و همچنین اخراج و ممنوع الفعالیت کردن لیدرهاى بى‌کلاس و حق حساب بگیر و بى‌تعصب و چاقوکش باشگاه می‌باشد.

نگین: با اختلاف فاحش منفورترین و خائن‌ترین مربى و کادر و هوادار تاریخ باشگاه استقلال تعلق می‌گیره به نکونام و کادرش و طرفداراى شیتیل بگیرش لکه ننگى که تا قیام قیامت یادمون میمونه چیکار کردین. خدا لعنتتون کنه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ..سپهرقندی

      بزارین بمونه تازه داریم حال میکنیم قهرمان کی بودی تو چکشی

    • ناشناس

      دو روز دیگه دربی هم برد همینو میگین با نبود بدنساز و دستیار خارجی که ۵۰ روزه معرفی کرده و هاشمی نسب و نبود ۴ بازیکن هجومی تیمش بلانکو محمدی کوشکی و کاکوتا که باعثش نبود مربی بدنساز هست چکار باید کنه نکونام هم میره و مربی درجه ۳ خارجی هم میاد و میبینیم کی پشیمون میشه

    • ناشناس

      آقای نکونام امیر علی صادقی برای چی تو این تیمه خب فرصت بهش بده

    • مرجان

      بنده خدا پیرهن مشکیشم پوشیده دیگه
      چه کار کنه؟؟!!!

    • ناشناس

      وقتی بازیکنانی اینقدر در پاسکاری و ... اشتباه می کنند چرا سرمربی تعویض و یا کاری نمیکنه که ما در منزل به مرز سکته نرسیم بچه هفت ساله من میگه ای حرف ها رو

    • علی بندری

      وای ک چقدر هواداران کیسه دارن میسوزن😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج