۱۴۵۵۲۴۹
۲۷۲۵
۲۷۲۵
پ

ورزشگاه امام رضا (ع) آماده میزبانی از بازی‌ها

آستان قدس رضوی اعلام کرده با ورود ورزشگاه امام رضا به چرخه میزبانی از رقابت‌های فوتبال کشور موافق است.

ورزش سه: آستان قدس رضوی اعلام کرده با ورود ورزشگاه امام رضا به چرخه میزبانی از رقابت‌های فوتبال کشور موافق است.

ورزشگاه امام رضا (ع) آماده میزبانی از بازی‌ها

 از دسترس خارج شدن ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران باعث شد تا علاوه بر دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، تیم ملی نیز برای میزبانی بازی‌های خانگی خود با مشکل مواجه شوند. با آغاز فصل جدید مسابقات راهکارهای زیادی برای حل این مسئله امتحان شد؛ از برگزاری بازی در ورزشگاه فولادشهر گرفته تا میزبانی سرخابی‌ها در شهرستان و در نهایت مصاف استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس، همه و همه با مشکلات عجیب و غریبی همراه بودند که بعضا صورت خوشی برای وجهه فوتبال ایران نداشت.

با این حال در تمام این مدت یکی از جدی‌ترین راه حل‌ها برگزاری رقابت‌های بزرگ در ورزشگاه مدرن امام رضا مشهد بود. راه حلی که البته به گفته برخی مسئولان مثل هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال پاسخ مشخصی برای آن دریافت نمی‌شد.

با وجود همه آنچه رخ داد، ظاهرا مسئولان مربوطه در آستان قدس رضوی حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال شده‌اند. مجری برنامه فوتبال برتر با اعلام این موضوع گفت: «مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم تماس گرفتند و اعلام کردند که به صورت رسمی آمادگی این را داریم که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را در اختیار چرخه فوتبالی کشور قرار دهیم و در هر بازی داخلی و بین‌المللی که مدنظر فدراسیون باشد امکان استفاده از این ورزشگاه وجود دارد.»

در همین راستا امروز برخی شایعات غیررسمی از برگزاری مصاف استقلال و النصر در ورزشگاه امام رضا حکایت داشت که حالا با توجه به آنچه به نقل از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس اعلام شده، به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای تحقق این موضوع وجود نداشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج