۱۴۵۵۲۳۷
۶۹۹
۶۹۹
پ

پیروزی سخت کهکشانی‌ها در برنابئو

رئال مادرید در دقایق پایانی کار تیم سخت‌کوش آلمانی را تمام کرد.

طرفداری: رئال مادرید در دقایق پایانی کار تیم سخت‌کوش آلمانی را تمام کرد. 

پیروزی سخت کهکشانی‌ها در برنابئو

 برای اولین بار در تاریخ مسابقات اروپایی، رئال مادرید و اشتوتگارت مقابل هم صف‌آرایی کردند و لوس بلانکوس به یک پیروزی نسبتا سخت رسید. 

تیم‌های رئال مادرید و اشتوتگارت در دیداری از هفته اول «مرحله لیگ» لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. رئال مادرید، قهرمان دوره قبل و پرافتخارترین تیم تاریخ این تورنمنت از اشتوتگارتی میزبانی می‌کند که فصل گذشته بالاتر از بایرن مونیخ، نایب‌قهرمان بوندسلیگا شد. 

در نیمه اول، دو تیم با ارائه نمایشی تهاجمی، ۴۵ دقیقه سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم زدند. طی ۲۰ دقیقه اول، رئال مادرید کاملا اسیر پرسینگ فوق‌العاده اشتوتگارت شد و تیم سباستین هونس پشت سر هم روی دروازه میزبان موقعیت‌آفرینی می‌کرد. اگر واکنش‌های عالی تیبو کورتوا نبود، اشتوتگارت می‌توانست در این بازه زمانی به یک یا حتی دو گل برسد.

اما در ۲۵ دقیقه پایانی نیمه اول، رئال مادرید کمی عملکرد خود را بهبود بخشید و اشتباهات فردی را پایان داد. وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و رودریگو، مثلث هجومی رئال مادرید هر کدام فرصت‌هایی داشتند که هدر دادند. در دقیقه ۳۴ داور ابتدا به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد، اما پس از بررسی با VAR، متوجه شد خطایی روی آنتونیو رودیگر توسط ماکسیمیلیان میتلشتات رخ نداده است. 

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، رئال مادرید با ضدحمله‌ای برق‌آسا توپ را به رودریگو رساند و او هم پاسی برای کیلیان امباپه فراهم کرد تا دروازه خالی را باز کند. در ادامه، اشتوتگارت سرسخت با گل دنیز اونداف، مهاجم ملی‌پوش آلمانی بازی را به تساوی کشاند تا تیم آنچلوتی، سردرگم‌تر شود اما ضربه سر آنتونیو رودیگر روی ارسال بلند، دروازه تیم اسبقش را گشود تا رئال مادرید بازهم پیش بیفتد. اشتوتگارت که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و همین باعث شد در یک ضدحمله ثانیه‌های پایانی، اندریک با شوتی محکم و از راه دور، کار تیم آلمانی را تمام کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج