۱۴۵۴۸۵۳
۹۴۲
۹۴۲
پ

خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد!

مسئولان ورزشگاه شهرقدس خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی کردند!

ورزش سه: شهرداری شهرقدس و مسئولان برگزاری استادیوم شهدای این شهر در اقدامی عجیب خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی هواداران کردند و این مسئله قطعا با ترافیک شدید اطراف استادیوم همراه خواهد شد.

۱۰ ساعت مانده به شروع دیدار استقلال و الغرافه مسئولان این ورزشگاه اقدام به بستن خیابان و ساختن گیت ورودی با داربست‌ کردند و مسیر فرعی جایگزینی را برای پارکینگ ورزشگاه و خروجی شهر انتخاب کردند که این مسئله باعث خواهد شد تا از دیگر نقاط داخل شهر و البته افرادی که از نقاط مختلف تهران به ورزشگاه می‌آیند فقط یک مسیر برای رسیدن به ورزشگاه داشته باشند و این مسئله ترافیک عجیبی را ایجاد خواهد کرد!

خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد!

این اقدام به دلیل تفکیک کردن هواداران در زمان حضور در ورزشگاه انجام شده است و با توجه به اینکه فقط یک مسیر برای ورود به پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده است، تمامی خودروها باید از مسیر تعریف شده وارد شوند و با توجه به برگزاری مسابقه در زمان اوج ساعت ترافیکی شهرقدس و جمعیت زیاد این شهرستان، بار ترافیکی سنگینی را در محدوده ورزشگاه و حتی نقاط مختلف شهر ایجاد خواهد کرد.

خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد!

خیابان سی‌متری شورا یکی از پرترددترین مسیرهای داخلی شهرقدس است که در منطقه پرجمعیت این شهرستان حضور دارد و باید دید مسدود کردن این مسیر چه شرایطی را در زمان برگزاری مسابقه ایجاد خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج