۱۴۵۴۷۸۱
۲۱۵۲
۲۱۵۲
پ

منتقد جدی نکونام، میهمان امشب استقلالی‌ها

آرتور کوین یامگا که در روزهای اخیر مصاحبه کرد و از دلخوری‌هایش گفت امشب تیم استقلال و هم تیمی‌های محبوبش را تنها نمی‌گذارد.

خبرورزشی: کوین یامگافبک فرانسوی تیم استقلال که این روزها در تهران مشغول انجام تمرینات بدنسازی است قصد دارد در اقدامی جالب توجه و شاید اعتراضی برای اثبات میزان علاقه‌اش به تیم استقلال، امشب به شهر قدس رفته و بازی تیم محبوب و باشگاهی اش را از نزدیک نگاه کند.

یامگا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از رفتار جواد نکونام با خودش انتقاد و ابراز تعجب کرده و برخورد مدیران باشگاه با خودش را غیر حرفه‌ای دانسته است. با این وجود این هافبک فرانسوی که در دیدار آخر استقلال مقابل پیکان در فصل پیش هم در حین دعا کردن برای هم تیمی هایش دیده شده بود شاید با این اقدامش می‌خواهد درسی به مدیران و مسئولان باشگاه استقلال و سرمربی آبی پوشان تهرانی بدهد.

پس از انتشار صحبت‌های یامگا موجی از انتقادات از سوی هواداران و پیشکسوتان این باشگاه علیه مسئولان باشگاه به ویژه سرمربی استقلال به راه افتاد.در صورت حضور یامگا در بازی امشب قطعاً باید منتظر تشویق بی‌امان این فوتبال فرانسوی که در سال‌های اخیر جزو مهره‌های موثر آبی پوشان در ترکیب تیم‌های فرهاد مجیدی، ساپینتو و جواد نکونام بوده، باشیم.

منتقد جدی نکونام، میهمان امشب استقلالی‌ها

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج