۱۴۵۴۵۹۰
۱۳۰۵
۱۳۰۵
پ

سرنوشت جواد نکونام به الغرافه گره خورد

استقلال باید در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قرار بگیرد و سواا این است که این بازی برای نکونام حکم مرگ و زندگی را دارد یا نه؟

 فوتبالی: استقلال باید در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قرار بگیرد و سواا این است که این بازی برای نکونام حکم مرگ و زندگی را دارد یا نه؟

سرنوشت جواد نکونام به الغرافه گره خورد

“افسوس. باز هم سرابی بیش نبود. حال که دقت می‌کنم می‌بینم، آنچه آن روز بر زمین افکندم، شیشه عمرم بود”. جواد نکونام امیدوار است پس از بازی با الغرافه، شرح حالش مانند این شعر نباشد چراکه تیم قطری به‌سان شیشه عمر نکونام است و اگر او در این مسابقه به پیروزی نرسد، شرایط برای سرمربی آبی‌ها پیچیده می‌شود.

استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. هواداران استقلال که از عملکرد تیم محبوب خود ناراضی بودند، پس از این شکست تلخ علیه جواد نکونام شعار حیا کن، رها کن سر دادند.

مدیران استقلال که ظاهرا دنبال بهانه‌ای برای اخراج جواد می‌گشتند، خیلی زود مذاکره با جانشین او را آغاز کردند اما خبری از توافق با استراماچونی،بیلیچ، مجیدی، پتف و یا سایپنتو نبود. البته برخی از اهالی فوتبال نسبت به اقدام عجولانه کادر مدیریتی استقلال منتقد شدند و حتی علی خطیر مدیرعامل وقت آبی‌ها هم که مشکلاتش با نکونام بر هیچ فردی پوشیده نیست در برنامه فوتبال برتر گفت:

جواد نکونام سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان در استقلال به صورت موقت ماندنی شد اما برخی اعتقاد دارند الغرافه، شیشه عمر جواد است و اگر او در این بازی شکست بخورد، داستان او و استقلال به انتهای خود می‌رسد. اما این اتفاق حتمی به نظر نمی رسد.

اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نکو است و آیا او از دیدار فردا سربلند خارج می‌شود یا نه.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج