قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۳۳۲۲
۱۳۶۱
۱۳۶۱
پ

تاخت و تاز بی‌رحمانه سامورایی‌ها در خانه بحرین

ژاپن با نمایشی مسلط و بردی درخشان از همین حالا به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا چشمک می‌زند.

ورزش سه: ژاپن با نمایشی مسلط و بردی درخشان از همین حالا به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا چشمک می‌زند.

تاخت و تاز بی‌رحمانه سامورایی‌ها در خانه بحرین

به نظر هیچ احتمالی وجود ندارد که ژاپن به جام جهانی صعود نکند. آنها بعد از برد شگفت‌انگیز مقابل چینِ برانکو، این بار در گرمای منامه از سد بحرین گذشتند و هیچ روزنه امیدی برای حریف نگذاشتند، تسلیم کامل مقابل سامورایی.

یک اشتباه کوچک از عبدالله الخلاصی در داخل محوطه جریمه باعث شد تا تیم هاجیمه موریاسو مزد نمایش تهاجمی خود را با رسیدن به یک ضربه پنالتی به دست بیاورد. ضربه پنالتی را هم آیاسه اوئدا با یک ضربه آرام به گوشه سمت چپ دروازه حریف فرستاد تا در دقیقه 37 نتیجه بازی یک بر صفر شود.

نکته جالب در مورد این بازی عدم تغییر ترکیب ژاپن نسبت به دیدار با چین بود و موریاسو با اعتماد کامل به 11 بازیکن اصلی، آنها را به زمین فرستاد تا در مقابل بحرین نیز همین نفرات به سوی کسب سه امتیاز بروند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، اما طوفان سامورایی تازه در راه بود. جایی که در همان آغاز نیمه دوم با پاس جونیا ایتو، اوئدا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن راست پا از داخل محوطه جریمه گل دوم را هم به ثمر برساند.

گل بعدی با ضربه هیدماسا موریتا به ثمر رسید؛ او وارد محوطه جریمه شد تا در دقیقه 61 با ضربه دقیق گل سوم را بزند. تنها سه دقیقه بعد همین بازیکن این بار روی پاس کات بک کائورو میتوما از سمت چپ، دروازه خالی بحرین را گشود تا بحرین را در مقابل تماشاگران خود تحقیر کند.

ورود کوکی اوگاوا مهاجم تیم ان ای سی نایمخن هلند، ورود یک گلزن دیگر بود. بازیکنی که در دقیقه 81 با یک ضربه سر گل پنجم را هم زد تا خامه این پیروزی دور از خانه را روی کیک ژاپنی‌ها بزند.

با این نتیجه شاگردان موریاسو که در 20 بازی اخیر خود تنها دو باخت مقابل ایران و عراق داشته‌اند، رکورد 12 گل در دو بازی را ثبت کردند و شش امتیازی در صدر جدول قرار گرفتند، با این نمایش‌های دیدنی از همین حالا به نظر باید نام ژاپن را در بین 48 تیم جام جهانی نوشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج