قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۷۸۹
۱۲۲۶
۱۲۲۶
پ

رونالدو باز هم تیم ملی پرتغال را نجات داد

CR۷ تمام‌نشدنی در ۳۹ سالگی نشان داد که حضورش در زمین چقدر می‌تواند به روحیه تیم کمک کند. برونو فرناندز مثل سال گذشته، در روز تولد ۳۰ سالگی‌اش موفق به گلزنی شد.

طرفداری: CR۷ تمام‌نشدنی در ۳۹ سالگی نشان داد که حضورش در زمین چقدر می‌تواند به روحیه تیم کمک کند. برونو فرناندز مثل سال گذشته، در روز تولد ۳۰ سالگی‌اش موفق به گلزنی شد. 

رونالدو باز هم تیم ملی پرتغال را نجات داد

پس از پیروزی مقابل کرواسی، پرتغال در دور دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا  با نتیجه 2-1 اسکاتلند را شکست داد.

تیم‌های پرتغال و اسکاتلند در دیداری از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا 2024 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2-1 سلسائوی اروپا به پایان رسید. 

پرتغال که بازی را با چند تغییر نسبت به بازی با کرواسی، از جمله نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو آغاز کرده بود، در نیمه اول نمایش دور از انتظاری ارائه داد. اسکات مک تومینای، هافبک ناپولی که در بازی‌های ملی تبدیل به یک ماشین گلزنی می‌شود، خیلی زود و در دقیقه 7 دروازه میزبان را باز کرد و این نتیجه تا پایان 45 دقیقه نخست پابرجا ماند.

در نیمه دوم اما ورق برگشت. ورود کریستیانو رونالدو کاملاً ریتم بازی را به نفع پرتغال تغییر داد و از روند مسابقه مشخص بود که میزبان می‌تواند کامبک بزند. همینطور هم شد؛ برونو فرناندز در روز تولد 30 سالگی‌اش، با یک شلیک دقیق گل تساوی را به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو که تلاش و سماجت زیادی برای گلزنی نشان داد، در نهایت در دقیقه 88 کامبک تیم روبرتو مارتینز را تکمیل کرد.

کریستیانو رونالدو پس از رسیدن به رکورد اعجاب‌آور 900 گل، امشب به گل شماره 901 رسید و همانطور که خودش هدف‌گذاری کرده، اولین قدم را در راه دست‌یابی به هزارمین گل دوران حرفه‌اش برداشت.

پرتغال با این برد، شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود باقی ماند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج