قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۱۰۹
۲ نظر
۲۱۴۳
۲ نظر
۲۱۴۳
پ

پایان عصر برانکو و کی‌روش؟ هر دو دشمن شکست خوردند!

شکست سنگین چین در مقدماتی جام جهانی سبب شده بار دیگر شیوه کاری برانکو زیر سوال برود.

خبرورزشی: برانکو ایوانکوویچ و چین، دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را با شکست ۷ بر صفر برابر ژاپن شروع کردند تا همین ابتدای کار یک افتضاح بزرگ به بار بیاید. هرچند کسی از تیم بدون استعداد و رو به زوال چین توقع ندارد که بتواند یکی از بهترین تیم‌های قاره را به راحتی شکست دهد اما باخت با این تعداد گل هم قطعا یک لکه سیاه پررنگ در کارنامه مربی است که در کشورمان به نام پروفسور می‌شناسیم. برانکو که اولین صعود راحت ایران به جام جهانی را رقم زد و معمار دوران طلایی پرسپولیس لقب گرفته، پس از ترک ایران روزهای خوشی را تجربه نکرده و انگار باید به فکر بازنشستگی باشد.

پایان عصر برانکو و کی‌روش؟ هر دو دشمن شکست خوردند!

به یاد بیاورید چند سال قبل که اوج دوران درگیری و شاید حتی دشمنی کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی و برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس بود، طرفداران فوتبال دو دسته شده بودند و هرکس با دلایل مختلف از یکی از این دو چهره حمایت می‌کردند. اکنون مدت‌هاست هردو کشورمان را ترک کرده‌اند و هر بار هم صحبت از بازگشتشان مطرح شده اما بعید است این اتفاق رخ دهد. جدای از این مسائل، انگار نفرین ترک ایران گریبان این مربیان را هم گرفته و پس از رفتن از اینجا، روزهای خوبی را سپری نکردند. کیروش که از هدایت کلمبیا و مصر برکنار شد و پس از کسب نتایج ضعیف با تیم ملی ایران در جام جهانی به قطر رفت و از آنجا هم اخراج شد، این روزها بدون تیم است. برانکو هم از الاهلی کنار گذاشته شد، سپس راهش را از نیمکت عمان جدا کرد و حالا هم که به شدت در چین تحت فشار است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد هردو این مربیان که فارغ از حواشی هرکدام تاثیرات مثبتی در فوتبال ایران به جای گذاشتند، در هشتمین دهه زندگی‌شان دیگر به انتهای دوران حرفه‌ای نزدیک شدند و انگار باید عصر برانکو – کیروش را تمام شده بدانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      الانم اگر کی‌روش برگرده قطع به یقین موفق میشه

    • امین

      فقط در کشور ما از مربیان تاریخ مصرف گذشته استفاده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج