قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۰۹۵
۱۵۰۱
۱۵۰۱
پ

درآمدزایی عجیب بارسلونا از فوتبال آفریقا!

بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود به یک روش عجیب در فوتبال آفریقا دست یافته است.

ورزش سه: در تابستان امسال غنایی هایی مثل عزیز عیسی و دیوید اودورو  به بارسا آمده اند و ابراهیم دیارا در بازار زمستانی وارد خواهد شد. آنها به امبکه می پیوندند که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم دوم بارسا بازی کرد.

مثل هر تابستان، بارسا اتلتیک تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته است. برای شروع، مربی، رافا مارکز، دیگر آنجا نیست و به جای او، باشگاه به مربیان داخلی اعتماد کرد و تیم را به آلبرت سانچز، یکی از دستیاران مربی مکزیکی، سپرد.

چالشی که در انتظار مربی جدید است آسان نخواهد بود. برخی از بازیکنان، مانند جرارد مارتین یا سرجی دومینگز، در حال حاضر به تیم اول ملحق شده اند و بارسا صعود پدیده های جوانش به تیم اول را حالا با خرید استعدادهای آفریقایی جبران کرده است.

درآمدزایی عجیب بارسلونا از فوتبال آفریقا!

عیسی به صورت قرضی از "دیرمز اف سی" آمده و یک وینگر چپ پا است که با هر پستی در حمله سازگار است.  بارسا اودورو، یک وینگر سریع و هجومی را نیز از آکرا لاینز خریده است. همه آنها به امبکه ملحق خواهند شد، کسی که باشگاه اخیرا قرارداد او را دائمی کرده است.

حساب روی آفریقایی ها بازده خوبی در بارسلونا داشته است. این باشگاه در تابستان امسال میکا فایه را با مبلغ 10.3 میلیون یورو به رن منتقل کرد در حالی که ققط 1.5 میلیون سرمایه گذاری کرده بود تا او را از تیمی در دسته دوم کرواسی جذب کند. هدف بارسا از جذب این دو بازیکن جوان آفریقایی نیز مشابه است. خرید ارزان و انتظار درخشش از آنها برای بالا رفتن قیمتشان. بارسلونای غرق در مشکلات مالی حالا به یک روش جدید برای درآمدزایی در آفریقا رسیده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج