قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۱۴۰
۹ نظر
۲۹۶۵
۹ نظر
۲۹۶۵
پ

آب پاکی روی دست هواداران استقلال و پرسپولیس

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی حاوی خبر خوش و البته نگران‌کننده‌ای برای استقلال و پرسپولیس و علاقمندان به فوتبال در ایران است.

ورزش سه: فرآیند بازسازی ورزشگاه آزادی از سال ۱۴۰۱ با تخریب سکوهای قسمت غربی ورزشگاه آزادی آغاز شد و اگرچه طبقه اول با توجه به میزبانی پرسپولیس، نساجی مازندران و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با تلاش شبانه‌روزی شکل مناسب‌تری پیدا کرد، اما به بهره‌برداری نرسید و در همین حین سکوهای طبقه دوم قسمت غربی هم تخریب شد که در تمام طول فصل نمای استادیوم را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

آب پاکی روی دست هواداران استقلال و پرسپولیس

با پایان لیگ و با توجه به قدیمی و خطرساز بودن قسمت‌های زیادی از ورزشگاه آزادی بلافاصله کار بازسازی آغاز شد و این بار قسمت زیرین سکوهای غربی، جایگاه خبرنگاران، راهروها و بخش‌های زیاد دیگری در پروژه جدید برای بهسازی و ایجاد استحکام تعریف شده بودند.

روزبه‌روز به تاریخ میزبانی استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نخبگان که چهره واقعی زیرساخت‌های فوتبال ایران را در پیش چشم جهان نمایان خواهد کرد، نزدیک می‌شویم و سوال اصلی اهالی فوتبال و به ویژه هواداران دو تیم بزرگ پایتخت این است که چه زمانی درهای استادیوم آزادی به روی تیم محبوب‌شان باز خواهد شد.

در این شرایط احمد دنیامالی وزیر جدید ورزش و جوانان دو روز پیش بازدیدی میدانی از ورزشگاه آزادی داشت تا روند بهسازی این استادیوم پیر که در زمستان سال 1350 افتتاح شد و پس از آن به مدت 5 دهه فقط مورد بهره‌برداری قرار گرفت را از نزدیک بررسی کند.

مشاهدات دنیامالی وزیر ورزش و همراهانش اما چندان خوش‌بینانه نیست و گفته می‌شود ورزشگاه آزادی به فصل جاری فوتبال ایران با وجود تلاش‌های شبانه‌‎روزی، نخواهد رسید و حداقل 6 ماه دیگر در این ورزشگاه بزرگ به روی استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و هواداران‌شان بسته خواهد بود.

البته پس از این خبر بد برای اهالی فوتبال می‌توان به خبر خوشی هم اشاره کرد و آن هم اینکه نتیجه بهسازی ورزشگاه قدیمی آزادی این بار بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود و برخلاف بازسازی‌های قبلی که به صورت جزئی و براساس اجبار نهادهای بین‌المللی انجام می‌گرفت، رضایت خاطر اهالی فوتبال را پس از بازگشایی به همراه خواهد داشت.گفته می‌شود اقداماتی که در ورزشگاه آزادی در دست اقدام قرار گرفته اساسی است و ارزش چند ماه از دسترس خارج شدن این ورزشگاه را دارد.

آب پاکی روی دست هواداران استقلال و پرسپولیس

البته که این انتقاد قابل مطرح شدن است که باید با برنامه‌ریزی بهتری این اقدام مهم و تاثیرگذار بر استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و به طور کلی فوتبال ایران در دستور کار قرار می‌گرفت و حداقل پیش از آغاز پروژه بزرگ بازسازی حداقل ورزشگاه‌هایی که قرار بود جای خالی ورزشگاه آزادی را پر کنند مشخص می‌شد. ولی به مانند همیشه در مدیریت ورزشی ایران این دوراندیشی نادیده انگاشته شده است.

با این وصف استقلال، پرسپولیس و تیم ملی باید حداقل تا پایان امسال قید استفاده از ورزشگاه آزادی را بزنند و این درحالی است که بسیاری از بازیکنان دو تیم سرخابی انتظار داشتند به زودی شرایط بازگشت به این ورزشگاه مهیا شود.

آب پاکی روی دست هواداران استقلال و پرسپولیس

به نظر می‌رسد خانه به دوشی استقلال و پرسپولیس و تیم ملی در سال 1403 ادامه‌دار باشد و آنها باید امیدوار باشند که مسئولان بتوانند با شروع سال جدید ورزشگاه آزادی با شکل و شمایلی جدید و با امکاناتی کاملا مناسب و چمنی هموار از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران و حریفانشان میزبانی کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فقط یه موضوع برای همون ماستمالی سال۱۴۰۱تا۱۴۰۳چند میلیارد هزینه الکی شده وچقدر پول تو جیب بعضیا رفته

    • ناشناس

      از روزی که ورزشگاه ازادی افتتاح شد اگر از بلیط فروشی یا اجارهای که در هر مراسم ومسابقاتی که در ازادی بر گذار میگردید یک چهارم مبلغ هر بازی
      را برای ترمیم یا مخارج استادیوم کنار میگذاشتند دیگر ازادی این مشکل رو پیدا نمیکرد ولی مسئولین مربوطه همه پول هارو هاپولی کرده وبه جیب کشاد شون میریختند

    • ناشناس

      اینهم وعده دروغ شش ماهه

    • ناشناس

      اگه زمان قبل ...بود تو همین زمان بازسازی 2 تا استادیوم تا الان ساخته شده بود

    • ناشناس

      توروخداببین،اینهاعرضه نگهداری تنهااستادیوم ورزشی این مملکت روندارندکه چهارتا مسابقه فوتبال آسیایی روانجابرگزارکنندوابرومون رونبرند

    • محمدفریدی

      اینا میخوان با این کارشون سر پرسپولیس و استقلال رو کلاه بزارند و تیم های خودشون یعنی تراکتور رو قهرمان کنند .

    • ناشناس

      مرگ بر امریکای جنایتکار

    • امین

      پس شما عرضه چه کاری رو دارین ؟ فقط جیبتون رو پر کنید

    • ناشناس

      قطر دوتا تورنمنت برگزار کرده اینا هنوز تو تعمیر ضلع شمالی ورزشگاه آزادی هستن!کلا این ورزشگاه توی یکسال و نیم‌ساخته شده چرا باید الان و با این امکانات جدیدی که هست بازسازیش اینهمه زمان ببره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج