قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۸۹۵
۳۱۶۵
۳۱۶۵
پ

راز تک‌روی اورونوف در دیدار با فولاد فاش شد

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده چرا ستاره ازبک پرسپولیس در بازی دیروز خودخواهانه بازی می‌کرد، پاسخ جالبی برایتان خواهیم داشت.

برترین‌ها: اوستون اورونوف مطابق انتظار به فرم ایده‌ال برگشت و زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته بود. ستاره ازبکستانی پرسپولیس گل اول تیمش در بازی با فولاد را به ثمر رساند و نقش مهمی در کسب اولین سه امتیاز سرخپوشان در این فصل داشت اما در نوع بازی او کمی خودخواهی دیده می‌شد. اورونوف که معمولا به جز گلزنی تبحر خاصی هم در گلسازی دارد، دیشب بیشتر سعی می‌کرد خودش موقعیت سازی و خودش هم استفاده کند که این رفتار از سوی او عجیب بود. اما وینگر جوان سرخ‌ها یک دلیل شخصی برای سبک بازی‌اش داشت و آن، کل کل با اتکیر یوسوپوف بود!

گویا سنگربان ازبکستانی فولاد یک رفاقت و در عین حال رقابت ویژه با اورنوف دارد و ستاره پرسپولیس به همین دلیل تمام تلاشش را انجام داد تا خودش دروازه هموطنش را باز کند. اتفاقی که در نهایت رخ داد و پس از دو هفته کلین شیت، دروازه یوسوپوف را یک بازیکن ازبک باز کرد. اورنوف درحالی به هدفش رسید که هر دو این بازیکنان برای حضور در تیم ملی، به کشورشان فرا خوانده شدند و باید به زودی با یکدیگر در اردو حاضر شوند اما خب قبل از آن بازیکن پرسپولیس برنده دوئل دو نفره‌شان بودده است. 

راز تک‌روی اورونوف در دیدار با فولاد فاش شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج