قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۴۲۹
۳ نظر
۲۶۵۰
۳ نظر
۲۶۵۰
پ

آقای نکونام، باور کنید این پیراهن برای شما جادو نمی‌کند!

در یک بازی بسیار پرحاشیه و زیر بارانی از سنگ و بطری، استقلال خوزستان با یک گل استقلال تهران را شکست داد.

ورزش مدیا: در یک بازی بسیار پرحاشیه و زیر بارانی از سنگ و بطری، استقلال خوزستان با یک گل استقلال تهران را شکست داد. استقلال بازی را در حالی شروع کرد که دو ستاره خارجی این تیم یعنی کاکوتا و اندونگ در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند. سامان فلاح هم در خط دفاعی نخستین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌داد. با این وجود بلانکو که به سختی و در آخرین ساعات مجوز حضور در زمین را به دست آورده بود، از روی نیمکت کار را شروع کرد.

نیمه اول مسابقه چندان چنگی به دل نزد و هر کدام از دو تیم تنها یک موقعیت خیلی جدی داشتند؛ این طرف نونس یک شوت خطرناک زد و آن طرف آرمان رمضانی بخت مسلم گلزنی را از دست داد. نمایش استقلال در نیمه دوم هم پیشرفت چندانی نداشت و چیزی جز هرج و مرج و بی‌برنامگی  در اردوگاه این تیم به چشم نمی‌خورد. در مقام مقایسه، تیم استقلال خوزستان فوتبال خوب و آبرومندانه‌ای ارایه می‌داد. نهایتا هم شاگردان میودراگ بوژوویچ پاداش نظم و انضباط خود در زمین را گرفتند؛ جایی که روی کاشته تقدیمی رامین رضاییان، تیوی بیفوما فرانسوی با یک ضربه زمینی دروازه حسین حسینی را باز کرد. این اولین گل فصل استقلال خوزستان بود که برای نخستین بار فریاد «حیاکن، رهاکن» را علیه جواد نکونام در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به آسمان بلند کرد. نمایش استقلال در ادامه بازی هم موثر نبود و این تیم نخستین شکست فصلش را تجربه کرد.

در حالی که استقلال یکی از پرکارترین تابستان‌هایش را پشت سر گذاشته و کلکسیونی از ستاره‌های گرانقیمت و رزومه‌دار را به خدمت گرفته، همچنان تماشای فوتبالی که این تیم بازی می‌کند عذاب‌آور است. شاید جواد نکونام همان سرآشپزی باشد که اگر بهترین مواد اولیه دنیا را هم در اختیارش بگذاری، باز با کلی منت یک غذای بدمزه تحویلت می‌دهد. در اهواز، پیراهن مشکی هم برای او جادو نکرد...

آقای نکونام، باور کنید این پیراهن برای شما جادو نمی‌کند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یادش نره موهاشو ژل بزنه.چه بازیه مسخره ای بود.حیف استقلال

    • محمد

      به نظرم این بازی فقط یک بازی معمولی بود وبس

    • سُرمه👒

      🔨🔨🔨

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج