قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۱۳۶
۳۵۷۰
۳۵۷۰
پ

علی قلیزاده در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کند

مدیربرنامه لژیونر ملی‌پوش یک مصاحبه انجام داد.

طرفداری: علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی که اخبار زیادی پیرامون پیوستنش به پرسپولیس وجود داشت، در نهایت نتوانست به جمع سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

علی قلیزاده در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کند

مدیر برنامه‌های قلی‌زاده در گفتگویی دلایل منتفی شدن این انتقال را تشریح کرد. وی اعلام کرد که علی‌رغم توافقات اولیه بین پرسپولیس و لخ پوزنان، درخشش ناگهانی قلی‌زاده در دو هفته ابتدایی فصل، باعث تغییر نظر باشگاه لهستانی و افزایش قیمت رضایت‌نامه او شد.

با وجود تلاش‌های فراوان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه قلی‌زاده، لخ پوزنان به دلیل نیاز به این بازیکن در ترکیب خود، از فروش او منصرف شد.

مدیر برنامه علی قلی‌زاده اعلام کرد: راجع به علی قلی‌زاده چند پیشنهاد از ابتدای فصل بود. باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران شروع کردند به نامه زدن برای باشگاه لخ‌پوزنان که دو تا از باشگاه‌های بزرگ ایران که یکی پرسپولیس باشد با من وارد مذاکره شدند چون بازیکنی که تحت قرارداد است، باید در دو بخش توافق کند، اول، بین دو باشگاه و دوم، بین باشگاه مقصد و بازیکن.

سعادتی در پاسخ به این سوال که مذاکرات با تیم‌ها به چه شکلی پیش رفت، توضیح داد: در مورد یکی از باشگاه‌های داخلی کشور خیلی صادقانه گفتم که ممنون از پیشنهادی که دادید اما علی علاقه‌مند است که در صورت بازگشت به ایران، برای باشگاه پرسپولیس بازی کند. از همان زمان صحبت‌ها با آقای درویش و هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، به صورت خیلی فشرده صورت گرفت، شاید حدودا 7-8 مرتبه جلسه حضوری و بارها جلسات تلفنی. در ابتدای امر حدود سه هفته پیش ما موافقت ضمنی باشگاه لخ‌پوزنان را برای انتقال گرفتیم، چون مدیر ورزشی و مسئولان باشگاه، علی را می‌خواستند اما مربی فعلی نظرش روی بازی سبک دیگری از وینگر بود. با توجه به این مسئله باشگاه لخ‌پوزنان چراغ سبز نشان داد که ما با باشگاه پرسپولیس به توافق شخصی برسیم. 

سعادتی افزود: در موازات این، باشگاه پرسپولیس هم با ارسال نامه در چند نوبت به باشگاه لخ‌پوزنان، تمایل همکاری و خرید علی را نشان داد. همه چیز مسیر عادی خودش را طی می‌کرد تا اینکه مربی باشگاه لخ‌پوزنان، با توجه به درخشش علی در دو سه بازی قبل، نظرش 180 درجه تغییر کرد. یادآور می‌شوم که باشگاه پرسپولیس و باشگاه لخ‌پوزنان تقریبا دو هفته پیش به توافقات مالی هم رسیده بودند. اینکه می‌گویند احتمالا آقای درویش یا پرسپولیس کم‌کاری کردند من قویا رد می‌کنم، برعکس باشگاه پرسپولیس و در رأس آن مدیرعامل باشگاه، تمام تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: ولی با توجه به اینکه علی تحت قرارداد یک باشگاه است و مطمئنا هواداران آگاه هستند، مشابه این مسئله چه در باشگاه پرسپولیس و چه در باشگاه‌های دیگر اتفاق افتاده که یک بازیکن در مسیر خروج بوده، ولی با گلزنی یا درخشش، شرایطش به کلی عوض شده. حتی ما در دو هفته گذشته فکر می‌کردیم چنانچه باشگاه لخ‌پوزنان وینگر دیگری را جذب کند، با خروج علی موافقت خواهد کرد. اما طی آخرین صحبتی که بنده، علی قلی‌زاده، مدیر ورزشی لخ‌پوزنان و آقای درویش داشتیم، این باشگاه صراحتا اعلام کرد که به علی نیاز دارد، چون سال گذشته مصدومیت متعدد علی نگذاشت آنجا بازی کند اما الان دوست دارند علی آنجا بماند. من مطمئن هستم هواداران خوب باشگاه پرسپولیس این مسئله را هرچند سخت است، درک می‌کنند و مطمئن هستم یک روزی علی با توجه به علاقه شخصی به باشگاه پرسپولیس می‌پیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج