قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۸۷۴
۲۱۶۹
۲۱۶۹
پ

گل‌محمدی ۶ جام برای پرسپولیس برد، ۳ جام از سرخ‌ها گرفت!

یحیی گل محمدی جدال جذابی با تیم سابق خود یعنی پرسپولیس خواهد داشت.

طرفداری: پرسپولیس در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان با تیم فولاد بازی خواهد کرد، تیمی که با یحیی گل محمدی در مسابقات فوتبال لیگ کشورمان حضور دارد.

گل‌محمدی 6 جام برای پرسپولیس برد، 3 جام از سرخ‌ها گرفت!

نام یحیی گل محمدی در سالهای اخیر با قهرمانی های متعدد پرسپولیس مترادف شده است، او برای پرسپولیس شش جام قهرمانی گرفته است، 3 بار به عنوان سرمربی لیگ را برده است، 2 بار فاتح سوپرجام و یک بار هم فاتح جام حذفی فوتبال ایران شده است.

اما همین یحیی گل محمدی سه جام را هم از پرسپولیس گرفته است، او با تیمش فوتبال ذوب آهن در جام حذفی سالهای 93 و 94 برابر پرسپولیس برنده شد و مانع رسیدن تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام حذفی شد، یکی از این بردها در مرحله نیمه نهایی و قبل از فینال مسابقات صورت گرفته است.

همین یحیی گل محمدی در لیگ سال 95-94 نه تنها برابر پرسپولیس در لیگ امتیازاتی را سوزاند بلکه در بازی آخر فصل هم برابر تیم استقلال خوزستان رقیب مستقیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی با تمام قوا حضور پیدا نکرد تا ذوب آهن که نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود در آستانه یکی از بازیهای مهمش در این مسابقات، برابر استقلال خوزستان به مهره های اصلی خود استراحت داد تا استقلال خوزستان برنده دیدار شده و در رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی موفق شده و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این اتفاق در حالی رخ داد که معمولا تیم هایی که در قهرمانی یک تیم نقش آفرین هستند در چنین مواقعی با تمام قدرت در میدان حضور پیدا می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج