قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۷۰۴
۲ نظر
۳۰۰۲
۲ نظر
۳۰۰۲
پ

طعنه سنگین رییس هیات فوتبال استان خوزستان به یحیی گل‌محمدی

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران درحالی پنجشنبه برگزار می‌شود که هنوز مکان دقیق برگزاری این دیدار مشخص نیست.

فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران درحالی پنجشنبه برگزار می‌شود که هنوز مکان دقیق برگزاری این دیدار مشخص نیست.

طعنه سنگین رییس هیات فوتبال استان خوزستان به یحیی گل‌محمدی

اگرچه گفته می‌شود این دیدار در ورزشگاه فولادآره‌نا برگزار خواهد شد اما زمزمه‌هایی درباره انجام بازی در ورزشگاه غدیر هم شنیده می‌شود. به این بهانه دقایقی با کاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان خوزستان به صحبت پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

از دعوای استقلال خوزستان و فولاد بر سر فولادآره‌نا به نظر می‌رسد زیرساخت‌های استان تا حدودی مستهلک شده‌اند. چطور می‌شود که یک ورزشگاه مدرن در سراسر استان دارید و گویا بقیه را خیلی جدی نگرفته‌اید.
ورزشگاه غدیر اهواز متعلق به دولت است و میلیاردها تومان هزینه‌اش شده است. در یک بازه زمانی ۴ ساله در اختیار من بود و با هزار مشکل در این سال‌ها به هر زحمتی که بود نگهش داشتیم اما بعدا دیدیم هزینه نگهداری از این ورزشگاه خیلی بالاست. در ادامه و بعد از فرسودگی و ازبین رفتن بخش‌های ورزشگاه، آن را به استقلال خوزستان واگذار کردند تا آنها از غدیر نگهداری کنند.

آنها هم که همه امکانات را ندارند، دولت هم باید کمک کند تا این ورزشگاه سرپا بماند. الان هم دولت کمک کرده تا بتوانند سیستم نور را تقویت و تجهیز کنند یا اگر ایرادی به چمن هست آن را اصلاح کنند. بحث ورودی‌ها و گیت‌هاست که فعلا بودجه نیست و باید بودجه باشد تا این مورد سر و سامان بگیرد.

در نبود گیت‌ها استقلال خوزستان بدون ورزشگاه نمی‌ماند؟
الان که دارد کار می‌شود و اتفاقا درخواست داده‌ایم روز سه‌شنبه از ورزشگاه بازدید شود. گیت‌ها مثل سابق است و همان‌طور که پارسال انجام دادند امسال هم می‌توانند به همان شکل انجام بدهند. اما برای تجهیز اساسی و اصولی به گیت ورودی باید بودجه تزریق شود.

برای بازی پنجشنبه دو تیم همنام استقلالی، فعلا فولادی‌ها مخالف برگزاری این بازی در فولادآره‌نا هستند. جالب اینکه فولادی‌ها گفته‌اند استقلال خوزستان بازی خود را در خرم‌آباد برگزار کند!
اولا که این ورزشگاه ملک شخصی فولادی‌ها نیست. صراحتا می‌گویم و مسئولان هم بشوند که فولادآره‌نا ملک شخصی هیچ‌کس نیست. این ملک برای دولت است. اینکه می‌گویند بخش خصوصی هستیم، خصوصی چه هستند؟ خصوصی که ۴۹ درصد آن برای دولت است. اینکه می‌گویند می‌دهیم یا نمی‌دهیم، من اگر جای کسی بودم که دست‌اندرکار باشد و اگر می‌توانستم تحکم کنم چنین اجازه‌ای نمی‌دادم اینها این‌طوری حرف بزنند. می‌گفتم حتی اگر مسئول فلان‌جا هستی، بفرما از استان برو بیرون! این حرف‌ها نیست. چون آبرو و حیثیت ما می‌رود اگر نتوانیم یک بازی تیم‌مان را در اهواز برگزار کنیم، چون اینها می‌گویند ورزشگاه را نمی‌دهیم. مگر مال تو هست که ورزشگاه را می‌دهی یا نمی‌دهی؟ ورزشگاه مال استان و این مملکت است. بالاخره این مشکلات این شکلی پیش آمده و همه باید برای آبروداری استان همکاری کنند.

نصیرزاده در گفت‌وگویی مدعی ‌شده به نفع استقلال خوزستان نیست در فولادآره‌نا میزبان استقلال باشد چون نظر هواداران فولاد روی سرمربی تیم میهمان مثبت نیست!
اصلا این چه حرفی است؟ استانت را نگاه کن که قرار است یک مسابقه در آن برگزار شود و تو باید شرایط را طوری ایجاد کنی که تیم استانت راحت بازی کند. مگر اینجا رقابتی مطرح است که این‌طوری صحبت می‌کنند؟ این اشتباه است. نباید چنین تفکری وجود داشته باشد بلکه باید این تفکر باشد که به هم‌استانی خودمان کمک کنیم. این امکانات و زیرساخت‌ها نه مال نصیرزاده است نه برای رئیس فولاد. این امکانات برای دولت است و دولت هم اجازه دارد هر تصمیمی بگیرد و بقیه باید آن را اجرا کنند. امروز استقلال خوزستان مشکل پیدا کرده و فردا روزی هم که فولاد دچار مشکل می‌شود همین استقلال خوزستان باید کمکش کرده و ورزشگاهش را بدهد.

لازم به ذکر است یحیی گل‌محمدی دیشب یک استوری در این رابطه منتشر کرده بود.

طعنه سنگین رییس هیات فوتبال استان خوزستان به یحیی گل‌محمدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کولبرزخمی

      به این میگن مسئول دلسوزدمتگرم

    • علی

      ورزشگاه غدیر شیک و مدرن و ظرفیتش از فولاد ارنا بیشتر کمی روشنایی و سرویس های بهداشتی و گیت ورودی بروز رسانی میخواد زیادی شلوغ کردن واقعا تاسف باره یه استان نتواند چراغ های یه ورزشگاه روشن کنه با این همه ظرفیت و منابع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج