قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۶۵۹
۱۵۰۲
۱۵۰۲
پ

فرشاد به دنبال طلسم شکنی در بازی ویژه

فرشاد احمدزاده که تابستان امسال بعد از پنج سال دوری از پرسپولیس به این تیم برگشت، هنوز نتوانسته آنطور که خودش و هواداران انتظار دارند جواب اعتماد گاریدو را بدهد.

فرهیختگان: فرشاد احمدزاده که تابستان امسال بعد از پنج سال دوری از پرسپولیس به این تیم برگشت، هنوز نتوانسته آنطور که خودش و هواداران انتظار دارند جواب اعتماد گاریدو را بدهد. اینکه سرمربی قرمزها از همان هفته اول از احمدزاده در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کند یعنی از این بازیکن راضی است اما خود فرشاد به دنبال آن است که با یک گل یا پاس گل رضایت سرمربی از خودش را تکمیل کند.

فرشاد نیم فصل لیگ نوزدهم در زمان حضور سرمربی خارجی قبلی پرسپولیس یعنی گابریل کالدرون از این تیم جدا شد و حالا با روی کار آمدن یک خارجی دیگر، به جمع قرمزها برگشته. او در این مدت در فولاد و سپاهان حسابی درخشید و با آمادگی کامل به تیم محبوب خود برگشت.

فرشاد حالا در تمرینات پرسپولیس همه تلاش خود را می‌کند تا آماده‌تر از همیشه مقابل تیم سابق خود طلسم گل و پاس گل خود در فصل جدید را بشکند. آن هم در شرایطی که یحیی گل‌محمدی مرد اول نیمکت فولاد شده؛ همان مربی که فرشاد در دوران حضور او از پرسپولیس دور بود.

فرشاد به دنبال طلسم شکنی در بازی ویژه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج