قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۰۵۵
۲۴۲۸
۲۴۲۸
پ

اختلاف مورایس با مدافع جنجالی بالا گرفت

مشکلات مدافع جنجالی فوتبال ایران تمامی ندارد و حالا ظاهرا سرمربی پرتغالی سپاهان این بازیکن را در لیست خروج خود قرار داده است.

فوتبالی: مشکلات مدافع جنجالی فوتبال ایران تمامی ندارد و حالا ظاهرا سرمربی پرتغالی سپاهان این بازیکن را در لیست خروج خود قرار داده است.

اختلاف مورایس با مدافع جنجالی بالا گرفت

 نام سیاوش یزدانی با حاشیه گره خورده و این بازیکن ظاهرا با واژه آرامش غریبه است. سیاوش می‌توانست روند حرفه‌ای را دنبال کند اما تصمیم گرفت با زندگی فوتبالی خود بازی کند. یزدانی اکنون در آستانه خروج از سپاهان قرار دارد و مشخص نیست ژوزه مورایس در مورد این بازیکن تجدید نظر می‌کند یا نه.

سیاوش به‌دلیل بی‌انضباطی با تصمیم مورایس از تیم کنار گذاشته شده و در هفته اول لیگ برتر هم نام او در لیست زردها دیده نمی‌شد. طبق شنیده‌ها سرمربی پرتغالی این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته و جدایی سیاوش دور از انتظار نیست.

این موضوع اما اولین حاشیه رخ داده برای سیاوش یزدانی نیست. زمانی که یزدانی عضو استقلال بود و ریکاردو ساپینتو سکان هدایت این تیم را برعهده داشت با سرمربی وقت آبی‌ها به مشکل خورد. ساپینتو در مصاحبه‌ای در مورد سیاوش یزدانی گفت: "به سیاوش یزدانی خیلی فرصت دادم. اینکه او را کنار گذاشتم به خاطر دادن پنالتی در بازی با سپاهان نبود بلکه به خاطر اشتباهات پشت سر هم او بود. اطمینان من از او سلب شد. به خود او هم گفتم."

ریکاردو ساپینتو اما چرا چنین مصاحبه‌ای انجام داد؟ فلش‌بکی به تولد ریکاردو ساپینتو داشته باشیم؛ سیاوش با بازنشر عکس تولد سرمربی استقلال، نوشت: "تولدت مبارک تولد ندیده! برای اولین بار خجالت کشیدم استقلالی‌ام! این تیم، تیم مردم بود". سیاوش یزدانی بابت این کامنت جنجالی از استقلال کنار گذاشته شد و زمانی که ریکاردو ساپینتو به توییت عجیب سیاوش پی برد، اعلام کرد این بازیکن جایی در جمع شاگردان او ندارد و باید جدا شود. سرانجام یزدانی چمدان خود را به مقصد اصفهان بست و به سپاهان پیوست.

جدایی یزدانی از استقلال و پیوستن او به سپاهان، پایان حاشیه‌های این بازیکن نبود. سیاوش با اینکه بازیکن سپاهان بود، در اقدامی جنجالی تصویری با پیراهن استقلال در فضای مجازی منتشر کرد که باعث واکنش تند یکی از هواداران سپاهان شد. یزدانی هم که علاقه‌ای به سکوت ندارد، جواب هوادار سپاهان را به بدترین شکل ممکن داد و به‌نوعی قرار دعوا گذاشت.

توهین‌های سیاوش یزدانی به این هوادار و جواب متقابل هوادار سپاهان به قدری زشت و منزجر کننده است که نمی توان آنها را در رسانه منتشر کرد. یزدانی در بخشی از صحبت‌های خود به هوادار سپاهان گفته بود اگر جرات دارد به تمرین بیاید و این واکنش یزدانی موج جدیدی از حواشی را برای این بازیکن ایجاد کرد.

حال سیاوش در برزخ قرار گرفته و احتمال جدایی این مدافع جنجالی از سپاهان وجود دارد. اگر ژوزه مورایس از موضع خود کوتاه نیاید، سیاوش یزدانی برای دومین بار از باشگاه‌های مختلف کنار گذاشته می‌شود و با این شرایط بعید است سرمربی‌های لیگ برتری علاقه‌ای به همکاری با چنین بازیکنی داشته باشند.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج