قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۰۵۰
۴۰۱۲
۴۰۱۲
پ

فرمول جدید استقلال برای گذر قانونی از سقف بودجه

بعد از ناتوانی در ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ، استقلالی‌ها به دنبال آن هستند تا بتواند سقف بودجه خود را با فروش بازیکن افزایش بدهند.

فوتبال ۳۶۰: استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه عملکرد چشمگیری داشت و آبی‌ها نه‌تنها خط دفاعی خود را با جذب سامان فلاح، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور تقویت کردند بلکه توانستند با دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و البته آلمدین زیلیکیچ هم به توافق برسند. جذب فلاح، رضاییان، اندونگ، کاکوتا و البته اسلامی باعث شده تا سیمای ترکیب آبی‌ها تغییر کند اما از میان این بازیکنان فقط رضاییان و اسلامی در بازی نخست در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفتند.
 

فرمول جدید استقلال برای گذر قانونی از سقف بودجه

آبی‌ها در هفته نخست در شرایطی به مصاف شمس‌آذر قزوین رفتند که فهرست‌شان چند غایب مهم داشت؛ از مهرداد محمدیِ محروم و ابوالفضل جلالی محروم تا گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ که به دلیل عدم ثبت قراردادشان نتوانستند در فهرست آبی‌ها حضور پیدا کنند. کاکوتا هم با وجود آنکه قراردادش به‌ثبت رسید، شانس بازی برابر حریف قزوینی را به‌دست نیاورد و به دلیل ناآمادگی، روی نیمکت حضور داشت تا احتمالاً انجام اولین بازی‌اش برای استقلال به هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی موکول شود.

شاگردان جواد نکونام باید جمعه‌شب در هفته دوم لیگ برتر به مصاف ملوان بروند و در آستانه رویارویی با این تیم شمالی، همچنان دغدغه مدیران باشگاه استقلال، ثبت قرارداد بلانکو و اندونگ است. با وجود صدور (ITC) هافبک گابنی اما مشکلات مرتبط با پر شدن سقف بودجه آبی‌ها باعث شده تا همچنان این 2 بازیکن دور از دسترس نکونام باشند. در این مسیر، مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا بتوانند با فروش بازیکن به سراغ افزایش سقف بودجه خود بروند.

آبی‌ها ۵ بازیکن خود را حراج کردند!

سینا سعیدی‌فر، محمدجواد کیا، ودران کیوسفسکی، منتظر محمد و کوین یامگا از جمله بازیکنانی هستند که جواد نکونام اعتقادی به آن‌ها ندارد و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا برای جدایی بتوانند با آن‌ها به توافق برسند. از میان این 5 بازیکن، محمدجواد کیا تنها بازیکنی است که پیشنهاد رسمی از آلومینیوم اراک دارد و گفته می‌شود او در آستانه بازگشت به جمع سفیدوسبزپوشان است و استقلالی‌ها از محل فروش این دروازه‌بان جوان قصد دارند درآمدزایی کنند.

در انتظار انتقال غیرمنتظره ستاره فرانسوی

استقلالی‌ها مدعی آن بودند که مجوز پزشکی کوین یامگا صادر نشده اما حالا پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که ستاره فرانسوی مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد. با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی استقلال، مدیران باشگاه به دنبال درآمدزایی از فروش کوین یامگا هستند و در این مسیر، رایزنی‌ها برای انتقال قرضی یامگا آغاز شده است. ستاره فرانسوی امروز (سه‌شنبه) در تمرینات آلومینیوم حضور پیدا کرد و در صورت توافق مدیران دو باشگاه، انتقال یامگا به جمع شاگردان مجتبی حسینی قطعی خواهد شد.

یامگا در آستانه پیوستن به آلومینیوم!

آبی‌پوشان به دنبال آن هستند تا با قراردادی کوتاه‌مدت یامگا را به تیم اراکی به صورت قرضی بفروشند و در طرف مقابل، مسئولان باشگاه آلومینیوم در تلاش هستند تا بتوانند برای حداقل یک فصل، ستاره فرانسوی را به صورت قرضی در اختیار گیرند. گفته می‌شود در این زمینه رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد اما هنوز توافقات نهایی نشده و در صورت قطعی‌شدن انتقال قرضی یامگا به آلومینیوم، مبلغ فروش قرضی او در سقف بودجه آبی‌ها لحاظ خواهد شد تا مقدمات ثبت قرارداد بلانکو و اندونگ فراهم شود؛ البته که گفته می‌شود احتمالاً این 2 بازیکن برای هفته دوم هم در دسترس جواد نکونام نخواهند بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از هفته سوم به فهرست استقلال اضافه می‌شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج