قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۰۰۴
۱ نظر
۱۱۳۹
۱ نظر
۱۱۳۹
پ

سازمان لیگ استقلال را به قزوین فرستاد

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد باشگاه استقلال نتوانست مجوز استفاده از ورزشگاه شهدای شهر قدس را برای میزبانی بگیرد.

 خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، طبق ماده ۱۴ آیین‌نامه برگزاری مسابقات، هر باشگاه موظف است دو ورزشگاه برای میزبانی مسابقات به سازمان لیگ معرفی کند.

سازمان لیگ استقلال را به قزوین فرستاد

با این وجود، نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ در تاریخ های 12 و 27 مرداد  مبنی بر  درخواست معرفی دو ورزشگاه، این نامه‌ها از سوی باشگاه استقلال بدون پاسخ ماند و با وجود پیگیری‌های مکرر و حتی بیش از وظایف اداری این سازمان نیز هیچ گونه اقدامی از سوی مدیران باشگاه در این خصوص صورت نگرفت.

از سویی دیگر، در آخرین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها به باشگاه استقلال اعلام شد که هرچه زودتر ورزشگاه دیگری که قرار است در آن میزبان مسابقه باشد را، معرفی کند. سرانجام در تاریخ 24 مرداد، 9 روز پیش از مسابقه با ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر،  باشگاه استقلال ورزشگاه شهدای شهر قدس را معرفی کرد. با این حال، پس از بررسی‌های صورت گرفته با توجه به نواقص و شرایط موجود این ورزشگاه، مجوزهای لازم به منظور برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران صادر نشد.

با توجه به اینکه سازمان لیگ باید مواردی از قبیل شرایط رفت‌وآمد و رزرو هتل تیم میهمان و ... را لحاظ کند، بنابراین  با این وجود تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 28 مرداد ماه به استقلال مهلت داده شد تا مجوزهای لازم برای میزبانی در ورزشگاه شهدای شهر قدس را بگیرند که موفق به این کار نشدند و مطابق مقررات، سازمان لیگ راسا ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را که شرایط مطلوبی جهت برگزاری مسابقه را داشته و همچنین زیرساخت های لازم جهت استفاده از سیستم VAR را دارد به عنوان میزبان مسابقه استقلال و ملوان انزلی انتخاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مبخان باز لنگ و قهرمان کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج