قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۱۲۵
۱۸ نظر
۴۵۷۸
۱۸ نظر
۴۵۷۸
پ

افشاگری تازه بیرانوند درباره قراردادش با پرسپولیس

علیرضا بیرانوند با اظهاراتی تند و تکان‌دهنده علیه پرسپولیس فضای فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار داده است.

ورزش سه: روز گذشته و در حالی که فوتبال ایران مشغول پیگیری نتایج بازی‌های هفته اول لیگ برتر بود، فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند در رادیو جوان منتشر شد.

افشاگری تازه بیرانوند درباره قراردادش با پرسپولیس

در این ویس که به نظر بیرانوند آن را برای یکی از دوستانش ارسال کرده و رادیو جوان مستقلا انتشارش داده، بیرانوند جملاتی را به زبان می‌آورد که یک ادعای بسیار بسیار جنجالی علیه پرسپولیس محسوب می‌شود.

بیرانوند در این فایل صوتی تلاش می‌کند تا روایت خود را از وضعیت قراردادش با پرسپولیس و همچنین فسخ قرارداد ارائه دهد. بیرانوند در این فایل صوتی می‌گوید: بر اساس قوانین، باشگاه می‌توانست ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بگنجاند که مربوط به رضایت سرمربی، حضور در تیم ملی و حضور در ۵۰ درصد مسابقات را شامل می‌شود، اما موضوع پاداش‌ها فرق می‌کند. پاداش، چیزی است که خارج از قرارداد پرداخت شده و چیزی حدود سه میلیارد به هر بازیکن بوده است. (نقل به مضمون)
بیرانوند سپس توضیح می‌دهد که این سه میلیارد شامل پرداختی‌هایی است که حامیان مالی باشگاه به بازیکنان داشتند و در قرارداد نیامده است. این برای اولین بار است که بازیکنی از پرسپولیس یا سایر تیم‌ها چنین ادعایی را به زبان می‌آورد و می‌گوید که بازیکنان یک تیم دریافتی خارج قرارداد داشته‌اند.

بیرانوند می‌گوید که بخشی از این پرداختی‌ها از حساب باشگاه پرسپولیس بوده و پرسپولیس با استناد به همین موضوع آن را از قرارداد اصلی کسر کرده تا بتواند در کمیته تعیین وضعیت علیه او (بیرانوند) حکم بگیرد.

افشاگری تازه بیرانوند درباره قراردادش با پرسپولیس

به عبارتی بیرانوند معتقد است که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم در قابل پاداش، ارقامی را پرداخت کرده‌اند و فقط بخشی  از آن حساب باشگاه انجام شده که باشگاه پرسپولیس آن بخش از مبلغ که از حساب خودش واریز شده را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

البته بیرانوند به نظر قصد افشاگری علیه پرسپولیس در قالب پرداختی خارج از قرارداد را نداشته و به نوعی تلاش می‌کند که فسخ یک طرفه خود را موجه نشان بدهد اما به هر حال همین موضوع نکته مهمی را هم ناخودآگاه افشا می‌کند.

البته بر اساس همین فایل صوتی به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس در زمینه فسخ علیرضا بیرانوند لایحه قابل قبولی را به فدراسیون ارائه داده و حتی خود بیرانوند در این فایل صوتی میگوید که تمام قرارداد و اپشن این فصل را دریافت کرده است.

به این ترتیب این فایل صوتی فوق جنجالی شاید تاثیری در روند پرونده فسخ نداشته باشد اما یک ادعای جنجالی را علیه پرسپولیس مبنی بر پرداختی خارج قرارداد مطرح می‌کند که البته شاید تنها محدود به پرسپولیس نباشد.

این مشروح کامل فایل صوتی علیرضا بیرانوند است:
سازمان لیگ گفته حق ندارید بیشتر از ۲۰ درصد آپشن بدهید. آپشن یک چیز جداست. گفته شده از قرارداد پایه ۲۰ درصد کنار بگذارید و حساب کتاب کنید و روی قراردادتان بگذارید. مثلا قرارداد یک نفر ۱۵ میلیارد است و فدراسیون گفته از این ۱۵ میلیارد می‌توانید ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بیاورید.

مثلا ۲۰ درصد ۱۵ میلیارد سه تومان می‌شود و از این سه تومان، سه آپشن می‌گذارند؛ برای مثال رضایت سرمربی یک میلیارد، ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد. این را در قرارداد می‌گذارند و می‌شود آپشن.

حالا این آمده این پاداش‌ها را هم به آپشن ربط داده است. اصلا آپشن‌های من جدا بوده‌. من ۲۰ درصد پول آپشن‌هایم را گرفتم. یعنی برای آپشن پول جدا دادند و از قرارداد من کسر کردند. بعد به آنها بگو شما به جز آن ۳۰۰ میلیون که از قرارداد بیرانوند کسر کردید، آن سه میلیارد و خرده ای که طبیعت، حامی مالی پرسپولیس، به بازیکنان پاداش داده چی؟

آنها را هم کسر می‌کردید. آنها هم اگر جزو قرارداد بیاید که از ۲۰ درصد رد می‌کند. چرا آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت برای بردها به حساب بازیکنان ریخته، به ۲۰ درصد آپشن‌ها اضافه نکردید؟این خلاف قانون است.

اگر می‌خواستی این کار را کنی باید این پاداش‌ها را هم اضافه می‌کردی. چرا فقط ۳۰۰ تومان حساب کردی؟ چون پول کمی به من دادند و پول نداشتند، آمدند ۳۰۰ میلیونی که خودشان از باشگاه ریخته بودند، از قرارداد کسر کردند اما سه میلیارد و خرده‌ای که برای همه تیم در پنج بازی ریخته‌اند را نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پسر آبی

      ندید بدید

    • کژمان

      کجاش جنجالیه این ها که واقعیت همه تیم هاست و اعلام میکردن

    • ناشناس

      هر دم از لنگ خبری می‌رسد

    • ناشناس

      هر دم از لنگ خبری می رسد

    • ناشناس

      لنگ سالهاست غرق در فساده اگر زیاد پا روی دم بیرانوند بذارن چیزای بدتری هم لو خواهد داد

    • ناشناس

      خب الان این کجاش افشاگریه! باشگاه خارج از عرف نداده. بیرون از باشگاه هرکس میتونه پول خودشو هر جور دوست داره بذل و بخشش کنه

    • ناشناس

      داره دست وپا میزنه .بیشتر غرق شو .ته سوادت پنجم ابتدایی داری

    • ناشناس

      آقای تاج عذرخواهی یادت نره 🤣🤣

    • ناشناس

      خوب اینو که همه تیما انجام دادن خخخخ

    • ناشناس

      پاداش روحتما هدایتی پرداخت کرده از زندان فرستاده

    • ناشناس

      لنگیا کارشون همینه

    • ناشناس

      رسانه کیسه دیگه اینه بله یه اسپانسر تقبل میکند که اگه این بازی برنده شدید نفری ۱۰۰میلیون پاداش میدیم کجای این خلافه مگه از بوجه داده یا باشگاه منم اسپانسر باشم بخاطر روحیه تیم پاداش میدم کیسه کشا خودشون بخاطر سقف قرارداد چک جعلی دادن ابروی ایران ایرانی بردن ...

    • ناشناس

      پرسپولیس فاسد خلافکار

    • ناشناس

      پرسپولیس خلاف قرداد کارکرده
      باور کنید ۱۵ ۲۰ میلیارد بیرانوند ۴۰ میلیارد بوده با اپشنا
      دیدید چه جوری توکاسه بیرانوند گذاشتند
      براشون چند سال بازی کرد بعد نه سال براشون قهرمانی آورد
      فینال آسیا ندیده بودند فینال اسیابرد پرسپولیس را
      و
      ولی ازش شکایت کردند.اینه ذات کثیف پرسپولیسیا

    • ناشناس

      چک جعلی که ندادن ابروی ایران ایرانی تو خارج از کشور بردن

    • الکس دل پیرو مازاتی کاوانی گری گوری دی سانتوس ویرا

      بازبون بی زبونی داره تهدید میکنه لنگ ودرویش رو که اگه بگم خیلی چیزهارو بد میشه برا هممون پس دست ازسرم بردارید به زنوزی هم همه چیو گفته برای همونم اون اون روزتهدید میکرد

    • ناشناس

      خوب اگه این راس میگه چرا همون اول افشاگری نکرد الان که دمش به تله گیر کرده میگه

    • یاعلی

      همجا پدر سوخته بازی و بخور بخور هست باهم به مشکل می خورن رو میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج