قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۲۳۲
۲۱۵۶
۲۱۵۶
پ

خط‌ونشان زارع برای پتریاشویلی: «پایانی تلخ داری!»

نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمام فکر و ذکرش را روی انتقام از حریف گرجستانی گذاشته است.

فوتبال برتر: امیرحسین زارع پس از کسب دو مدال جهانی و یک برنز المپیک ۲۰۲۰ با انگیزه زیادی وارد پاریس شد تا عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشد و این‌بار با مدال طلا تشک کشتی را ترک کند اما او در بازی فینال غافلگیر شد و در رقابت با گنو پتریاشویلی نتوانست موفق ظاهر شود و به قهرمانی نرسید تا حالا حس انتقام تمام وجودش را بگیرد.

خط‌ونشان زارع برای پتریاشویلی: «پایانی تلخ داری!»

ملی‌پوش 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران امید اصلی کسب مدال طلای کاروان المپیک 2024 بود اما در گام آخر شکست تلخی را متحمل شد تا در انتظار قهرمانی برای دوره بعد و مهم‌تر از آن انتقام از گنو پتریاشویلی بماند.

حریف گرجستانی شکست‌های قبلی مقابل امیرحسین زارع را در فینال المپیک پاریس جبران کرد و پس از پایان این رقابت، خوشحالی آزادکار ایران را مقابل چشمان او به نمایش گذاشت که منجر به عصبانیتش شد و تاج و تخت او را پایین آورد.

این خوشحالی پتریاشویلی پس از پیروزی در فینال کشتی سنگین‌وزن المپیک، کاری کرده تا حالا امیرحسین زارع تمام هدفش را روی انتقام از این حریف گرجی بگذارد و وعده جبران این باخت را در پیامی به شرح زیر بدهد:
نهایت احترام و عزت پیشگاه مردم شریف و خطاپوش کشورم ایران
باور آن سخت است که امروز برخلاف انتظاراتم باید از نقره‌ی المپیک بنویسم. مدالی که هر چند ارزشمند و والا اما شاید لایق پیشکش کردن محضر شما صاحبان فخر و افتخار نباشد. قدردان پیام‌های پرمهرتان و زحمات بی‌دریغ همه عزیزانی که مرا در این مسیر سخت و فرسایشی هدایت و حمایت کردند هستم و خواهم بود و با شما مردم کشورم پیمان می‌بندم که هزینه‌ی کاستی‌ها را جبران و پاسخ حیله و رندی‌‌ها را با تاوانی بزرگ بدهم.
عهد می‌بندم که نتیجه بی‌احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم‌نشدنی داشته باشد. این، نه تهدید است و نه تحریک؛ یک وظیفه‌ی کاملا ملی و حیثیتی است که سنگینی آن را تا روز موعود روی شانه‌هایم حمل خواهم کرد.
تا آن روز اما در انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی از جان مایه می‌گذارم؛
چه کسی وجود ایستادن مقابل پرچم میهنم ایران را خواهد داشت؟
هستیم، و خواهیم دید.
حق نگهدار
امیرحسین زارع
 فرزند ایران
المپیک پاریس ۲۰۲۴

خط‌ونشان زارع برای پتریاشویلی: «پایانی تلخ داری!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج