قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۲۲۹
۴۵۲۵
۴۵۲۵
پ

مهاجم ۱۹۸ سانتیمتری، بمب جدید سرخ‌ها از مالی!

باشگاه تراکتور با خلیفه کولیبالی برای حضور در خط حمله این تیم به توافق رسیده است.

 فوتبال برتر: تراکتور پس از چند خرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به سراغ تقویت خط حمله خود رفته است.

مهاجم ۱۹۸ سانتیمتری، بمب جدید سرخ‌ها از مالی!

تا اینجای کار تراکتور سه ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و دو بازیکن کروات هم جذب کرده است. ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی، بازیکنان اهل کشور کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به جمع تی‌تی‌ها اضافه شدند.

روز گذشته هم تبریزی‌ها از پوریا پورعلی، هافبک دفاعی فصل گذشته ملوان و علیرضا آرتا مدافع میانی فصل گذشته گل گهر به عنوان خریدهای جدید خود رونمایی کردند و در ساعات پایانی شب گذشته مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس که فصل گذشته برای تراکتور بازی می‌کرد را هم با قرارددی قطعی به جمع بازیکنان خود اضافه کردند. تراکتور با توجه به اینکه در این فصل باید در ۳ تورنمنت حضور داشته باشد، قصد دارد در تمامی پست‌ها بازیکنان سرشناس جذب کند.

مهاجم ۱۹۸ سانتیمتری، بمب جدید سرخ‌ها از مالی!

خلیفه کولیبالی مهاجم ۱۹۷ سانتی‌متری جدیدترین بازیکن مدنظر تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم است. شنیده‌ها حاکی از این است که این مهاجم ۳۲ ساله آفریقایی با تراکتور به توافق رسیده و در چند روز آینده برای گذراندن تست‌های پزشکی راهی تبریز می‌شود. این مهاجم اهل کشور مالی فصل گذشته در لیگ دو فرانسه ۳۰ بازی برای کوویلی روئن به میدان رفت و موفق به ثبت ۱۲ گل و ۴ پاس گل برای این تیم شد. کولیبالی سابقه بازی برای تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن ۲، خنت بلژیک، نانت فرانسه، شارلوا بلژیک و ستاره سرخ صربستان را در کارنامه خود دارد. این بازیکن ۳۱ بازی برای تیم ملی مالی انجام داده و ۶ گل ملی هم به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج