قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۲۱۴
۱۹ نظر
۴۵۵۸
۱۹ نظر
۴۵۵۸
پ

تاج با یک عذرخواهی از دو طرف ماجرا فحش خورد

رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال بابت اشتباه داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایان لیگ برتر عذرخواهی کرد.

برترین‌ها: مهدی تاج در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در واکنش به گلایه خبرنگاری مبنی بر از دست رفتن قهرمانی تیم فوتبال تراکتور تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر به دلیل اشتباه علیرضا فغانی گفت: ما امروز رسماً عذرخواهی کردیم. به خاطر دارم اشتباه داوری بود و خود سعید مظفری‌زاده (سرپرست مدیرعاملی تراکتور) قضاوت می‌کرد! داور است و دست من رئیس فدراسیون نیست که اشتباهی صورت می‌گیرد.

تاج با یک عذرخواهی از دو طرف ماجرا فحش خورد

او اضافه کرد: هفته پایانی فصل گذشته نیز بحث‌های داوری پیش آمد و در دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گلی زده شد که ۱۰ داور گفتند آفساید بود و ۱۰ داور نیز گفتند آفساید نبود و نفهمیدیم آفساید بود یا نه، اما بعدها گفتند آفساید بوده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قهرمان عوض می‌شد. باید از استقلال هم عذرخواهی کنیم که این اشتباه صورت گرفت. ما باید سیستم کمک داور ویدئویی VAR را بیاوریم.

همین عذرخواهی رییس فدراسیون کافی بود تا آتش زیر خاکستر هواداران سرخابی شعله‌ور شده و هر دو طرف با مواضع خاص خود به مهدی تاج حمله کنند. بعضی از نظرات طرفداران دو تیم را در زیر می‌خوانید.

یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس نوشت: تاج در حالی از استقلال بابت اشتباه داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان عذرخواهی کرده و مدعی است قهرمان عوض شده که در طول فصل گذشته شاهد اشتباهات فاحش بی شماری به سود آبی پوشان بودیم که مهمترین آن عدم اخراج حامدی‌فر در دربی رفت بود که باعث شد استقلال بیش از ۳۰ دقیقه در این مسابقه با یک یار بیشتر بازی کند و در واپسین ثانیه ها گل تساوی را بزند. پس از این اشتباه تاثیرگذار نه تنها کسی از پرسپولیسی ها عذرخواهی نکرد که همین چند روز قبل شاهد اعطای جایزه بهترین داور سال به موعود بنیادی فر بودیم تا به نوعی از داوری که با سوت خود نتیجه را به سود استقلال عوض کرده بود تقدیر هم شده باشد!

یکی از کانال‌های هواداری استقلال با اشاره به سهمیه‌های خارجی پرسپولیس عنوان کرد: فقط یک عذرخواهی؟ شما سالها مشغول مهندسی لیگ هستید و ظلم های زیادی به استقلال کردید و جامهای زیادی به تیم محبوبتون اهدا کردید، اونوقت فقط یک عذرخواهی؟ با این کارها بار گناهان شما کم نمیشه. همین الان باید در مورد بحث سهمیه خارجی پرسپولیس شفاف سازی کنید نه اینکه پشت درهای بسته لابی کنید و قوانین رو مثل همیشه به نفع تیم محبوبتون تغییر بدید. چشم همه مردم به این پرونده است تا مبادا مثل همیشه مماشاتی با تیم همیشه متخلف پرسپولیس انجام بشه.

مهدی مشکی، هوادار پرسپولیس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای مهدی تاج تو اشتباه میکنی از استقلال برای بازی آخر لیگ عذرخواهی میکنی،مگر یک فصل فوتبالی در یک بازی خلاصه می شود. پرسپولیس در طول فصل بیشتر از استقلال از داوری ضرر کرد،نمونه بارزش بازی رفت و برگشت دربی بود که به گواه تمام کارشناسان حق پرسپولیس خورده شد.

یک هوادار استقلال در توییتر در واکنش به این عذرخواهی نوشت: معذرت‌خواهی به درد ما نمی‌خوره (که همون رو هم با صد تا شاید و اما و اگر گفتی)، همین که قانون و عدالت رو  رعایت کنید کافیه.
ولی در اصل این حرف برای استفاده قرمزهاست که با مانور روی این حرف، سوختن سهمیه‌شون رو به این حرف متصل کنن، نه اجرای متن صریح قانون.

محمد دیگر هوادار پرسپولیس خطاب به رییس فدراسیون نوشته است: آقای مهدی تاج! چرا بابت عدم اخراج حامد لک در دقیقه ۶۰ همان هفته پایانی بازی پرسپولیس و مس رفسنجان  عذرخواهی نمیکنید؟
چه بسا پرسپولیس به مانند دیدار با استقلال خوزستان ، مقابل تیم ۱۰ نفره مس رفسنجان در ۲۰ دقیقه پایانی ۴ گل میزد و بدون استرس قهرمان میشد.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرهاد7 مقدس

      اگ مال پارساله فقط ما میبخشیم، چند ساله ک حق استقلال میخورن ی تیم خاص قهرمان میکنن

    • مهران

      این پرسپولیس های دوزاری چه رویی دارید در مورد داوری صحبت می کنید شما اگر داور نداشتید الان باید دسته یک بودی چند گل آفساید زدید فقط نمیدونم چه رویی دارید حرف میزنید

    • ناشناس

      شما لنگیا دست پیش میگیرین پس نخورین

    • ناشناس

      اخراج حامد لک حساب نمیاد گل دقیقه اخر حساب میاد؟گفتم اخراج یاد حامدی فر تو دربی افتادم که اخراج نشد و کیسه دقیقه اخر گل مساوی رو زد!اینا حساب نمیان!فقط گل بازی اخر حسابه که با وار هم تشخیصش سخت بود

    • ناشناس

      بسوزید کیسه کشا آفساید بود

    • ابی دل

      والا که پرسپولیس ۱۰ ساله با ناداوری قهرمان شده اگر این حرف فقط از طرف استقلال باشه که واقعا با پرسپولیس هست ولی ببینید که لیگ شاکی هستن از سپاهان تراکتور تا بقیه تیم‌ها

    • ارتش سرخ

      تاج داردازهمین حالا داورهاراتحتذفشاذمیگذاردتابنفع کیسه سوت بزنند

    • ناشناس

      لنگی دوزاری خود رئیس فدراسیون قبول داره
      در حق استقلال اجحاف شده ،اما شما در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید

    • ناشناس

      آقای تاج قبلش خطابود

    • ناشناس

      شما اگه میخواهی قهرمان شی باید شخصیت قهرمانی داشته باشی

    • ناشناس

      ۶ تایی ها

    • دختر محمود نقاش

      افساید بود؟؟ بود که بود نوش جون ارتش سرخ... بسوز کیسه کش خخخخ

    • علی راست پور

      تاج اگر بنا به عذرخواهی باشه پس تا آخر عمر بابت اشتباهات داوری باید از پرسپولیس عذرخواهی کنی

    • ناشنا س

      مهران جان فقط بابا مسعود جون پرسپولیس بود که تیم پرسپولیس را چهار بار قهرمان کرد حالا هم یک سال جناب تاج

    • rad

      کیسه کش اگه داروی درست بود که پنجم هم نمیشدید در ضمن قبل گل پرسپولیس حامد لک باید اخراج میشد

    • بدون نام

      شما هر2بازی یک بار براتون پنالتی و گل آفساید آشانتیون میگیرن لنگی چقدر پرو هستید خدای

    • ناشناس

      چه‌ رویی داريد شما تاسی ها هر ساله من نمیدونم جدول سود زيان داوری بيرون مياد کیسه‌ از سود بردن‌ با اقتدار اول هسته‌ بعد چون منطق ندارن میگن اين جدول يه پرسپولیسی کارشناسی کرده‌ خخ

    • کیسه‌های تبانی درباری کیسه‌های حکومتی

    • ناداوری نبود پرسپولیس بازی رفت و برگشت مقابل کیسه رو برده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج