قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۸۷۹
۵ نظر
۲۷۴۲
۵ نظر
۲۷۴۲
پ

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

گاریدو به دستیارانش گفته انتظار ندارد تیمش فصل را خیلی‌خوب شروع کند.

فرهیختگان: تمرینات پرسپولیس بعد از دو روز وقفه از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. در این تمرین که زیر آفتاب و گرمای شدید تهران برگزار شد، بازیکنان مجبور شدند ۴۵ دقیقه‌ ابتدایی را کار با وزنه انجام دهند. سیسی، مربی بدنساز پرسپولیس همچنان دست‌بردار نیست و تمرینات سخت و طاقت‌فرسایش همچنان ادامه دارد.

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

درواقع هدف کادرفنی پرسپولیس این است که توان بدنی بازیکنانش را برای فصل سنگینی که پیش‌رو دارند، افزایش دهد و به این خاطر سرخپوشان باید به شکلی خودشان را به تمرینات سخت عادت دهند، حتی در این مورد باخبر شدیم که گاریدو به دستیارانش گفته انتظار ندارد تیمش فصل را خیلی‌خوب شروع کند؛ چراکه با بدنسازی سنگینی که انجام داده‌اند احتمالا از هفته‌های سوم و چهارم لیگ به شرایط مطلوب بازی خواهند رسید و ممکن است در هفته‌های ابتدایی بازیکنان تیمش چندان شاداب نباشند.

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

البته خود سرخپوشان هم همین اعتقاد را دارند و نظرشان این است که با توجه به تمرینات پرفشاری که داشته‌اند بدن‌هایشان از دو، سه هفته دیگر به‌اصطلاح فوتبالی باز خواهد شد. با این تفاصیل پرسپولیس احتمالا برای شروع لیگ قهرمانان الیت در بهترین فرم خود قرار خواهد داشت.

پیش‌بینی گاریدو از نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع لیگ!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با اين خيانت های باشگاه تيم نتیجه نگيره هوادار نفهم مربی شعار حیا کن رها کن می‌ده

    • پدرام

      بده
      اوفشین خان سکه می ده داوران حلش می کنند۹گل آفسایدداوران سکه بگیر وشرکت در قهرمانی پوشالی!

    • دختر تک

      توروس ننه

    • آمینا

      سالها تبعیض بیداد کرده .سالها عصیان برای کشیدن ترمز تاج آسیا.تاجی که در دنیا بهترین بود.تاجی که همه چیز داشت.زمین.ورشگاه تیم‌های مختلف در سراسر کشور که دست برقضا در دور افتاد ترین شهر بندرلنگه تاج تاسیس شد.ولی چی شد؟اونقدر شاهین های پس فطرت و سیاست از اسم تاج بیزار بودند که آدمهایی پلشتی که خود را مبادی فرهنگ وجوانمردی می‌دونستن مثل اکرامی ها کمر به نابودی تیم تاج بستن.یک ورزشگاه فکستنی که به اسم ناصر حجازی کلنگش زده شد.چون از قضا کمی بهتر بود با رانت دادند به تیم حکومت لنگ کبیر.ای تاج ای بیشه شیران روزی به تاج تخت خود باز خواهی گشت.

    • شیش علی جوادچکش

      خداکنه که افشین خان پیروانی این بردراداشته باشه که بتونه ازکانال داوری وارد بشه هرتیم ازیک کانال وارداین دست کارها میشه تیم کیسه باتیمهای مربی آبی داره تبانی میکنه رشوه میده نتیجه راواگزارکنن افشین خان اگرمیتوانی این کارابین چون کرده وناکرده تهمت میزنن پس انجامش بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج