قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۸۶۳
۲ نظر
۶۰۹۸
۲ نظر
۶۰۹۸
پ

حرکت بامزه و تماشایی دختر چینی روی سکوی المپیک

یکی از بانمک‌ترین اتفاقات المپیک پاریس، روی سکو رخ داد. حتما بارها دیده‌اید که ورزشکارانی که مدال می‌گیرند، برای ژست پیروزی و قهرمانی، مدالشان را گاز می‌گیرند.

همشهری آنلاین: یکی از بانمک‌ترین اتفاقات المپیک پاریس، روی سکو رخ داد. حتما بارها دیده‌اید که ورزشکارانی که مدال می‌گیرند، برای ژست پیروزی و قهرمانی، مدالشان را گاز می‌گیرند.

حرکت بامزه و تماشایی دختر چینی روی سکوی المپیک

اما گویا ژیمناست چینی از این سنت قدیمی بی‌خبر بود و بعد از دریافت مدال، با نگاه کردن به ورزشکاران ایتالیایی یاد گرفت که مدال را روی سکو گاز بگیرد. این ویدئو حالا به‌عنوان بانمک‌ترین صحنه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در فضای مجازی دست به‌دست می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که نمی‌دانید چرا ورزشکاران مدالشان را گاز می‌گیرند، باید بگوییم در گذشته یکی از راه‌های تشخیص طلا این بود که آن را گاز می‌زدند، چون طلا نسبت به فلزات دیگر نرم‌تر و قابل انعطاف‌تر است. اینطور بود که اگر طلا را گاز بزنید و جای دندان‌های خود را روی آن ببینید، می‌توانید تشخیص دهید احتمالا طلاست. این موضوع در رابطه با المپیک کاملا بی‌معنی است اما این سنت همچنان پابرجاست. به همین دلیل در المپیک طلایی‌ها بعد از کسب مدال آن را گاز می‌زنند. عکاسان نیز پس از کسب مدال از ورزشکاران می‌خواهند آن را گاز بگیرند؛ چرا که این تصاویر نمادی است که همه به آن عادت کرده‌اند.

حرکت بامزه و تماشایی دختر چینی روی سکوی المپیک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخهخ بانمکه

    • ناشناس

      خخخخ!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج