قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۳۴۹
۲۸۷۵
۲۸۷۵
پ

فاجعه تمام قدی که در اردوی خارجی پرسپولیس رخ داد

اتفاقی که برای پرسپولیس در اردوی ترکیه افتاد را باید عجیب‌ترین اتفاق ممکن قلمداد کرد.

خبر گزاری آنا نوشت: پرسپولیسی‌ها فاجعه بازی دوستانه در ترکیه را به گردن کسی انداختند که هماهنگ کننده برگزاری اردو در این کشور بود اما اگر این فرد ناشناخته را هم مقصر بدانیم باید یادآوری کنیم که همان تیم بیکوز اسپور که با پرسپولیس بازی نکرده در لیگ دسته سوم ترکیه بوده و تازه به لیگ دست دوم صعود کرده است!

فاجعه تمام قدی که در اردوی خارجی پرسپولیس رخ داد

به نظر می‌رسد فرد هماهنگ کننده اردوی ترکیه که چنین دیداری را ترتیب داده حتی از دلال‌های بازیکن در ایران هم به مراتب زرنگ‌تر است! البته ببخشید که به جای واژه زرنگ‌تر نمی‌توانیم از کلمه دیگری استفاده کنیم اما سوال اینجاست که اگر بازیکنان پرسپولیس در دیدار با بازیکنان آفریقایی و تستی ترکیه مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس باید جوابگوی هواداران خود باشند. پرسپولیس قطعاً باید از فردا هماهنگ کننده اردوی ترکیه شکایت کند اما سوال اینجاست که مسئولان رسانه‌ای باشگاه چطور نمی‌دانستند اسم تیم حریف بیکوز اسپور نیست و چطور با دیدن این همه بازیکن سیاه پوست و آفریقایی تعجب نکردند؟

سایت فوتبالی نیز در گزارشی ابعاد تازه‌تری از این اتفاق را فاش کرد: بعد از روشن شدن ابعاد بیشتری از این اتفاق، فضای مجازی پر شد از انتقاد از باشگاه پرسپولیس که اولا چرا با تیمی در این سطح بازی کرده است و دوما چرا نام تیم را اشتباه اعلام کرده است. سوال دوم فعلا در این مقال نمی‌گنجد اما ماجرای سوال اول فقط مربوط به پرسپولیس نیست.

ظاهرا قصه تیم JK academy football سر درازی دارد. تیم گل گهر سیرجان هم در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با تیم JK academy football بازی کرده است که فیلم آن هم موجود است. تیمی که از بامداد امروز رسانه های ورزشی و فوتبالی روی آن زوم کردند و در اردوی آماده سازی قرمزهای تهرانی به جای یک تیم ترکیه‌ای با پرسپولیس بازی دوستانه برگزار کرده است، سابقه بازی دوستانه با گل گهر و سپاهان را هم دارد که در هر دو دیدار هم شکست خورده است. بازی گل گهر با این تیم هم مربوط به زمانی است که امیرقلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان بوده است.

فاجعه تمام قدی که در اردوی خارجی پرسپولیس رخ داد

سوال اینجاست که چرا باید چنین تیم آماتوری با سه تیم بزرگ و مدعی از لیگ برتر ایران بازی دوستانه انجام دهد؟ مطمئنا نقش دلال‌های بازی یا مچ ایجنت‌ها هم در این میان مهم است. دلال‌های بازی احتمالا با قیمت‌های گزاف، این تیم‌های آماتوری را در اردوهای خارج از کشور و به خصوص ترکیه، به مصاف تیم‌های ایرانی می‌فرستند و بیت المال اینچنین هدر می‌رود و البته متاسفانه نظارتی وجود ندارد! باید بررسی شود که چه آژانس‌هایی این بازی‌های دوستانه بی‌کیفیت را جفت و جور می‌کنند و چه میزان پول از باشگاههای ایرانی می‌گیرند تا چنین آبروریزی‌هایی رقم بخورد. تیم‌های ایرانی چرا باید به مصاف یک تیم آماتوری منتخب مدارس فوتبال کشورهای آفریقایی بروند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج