قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۹۳۳
۳۷۱۹
۳۷۱۹
پ

صحنه‌های غم‌انگیز مربی معروف در هتل شلوغ تهران!

بازیکنان شمس‌آذر قزوین در پی ترک اردوی این تیم توسط مازیار زارع صحنه لحظات غم‌انگیزی را تجربه کردند.

ورزش سه: استعفای غیرمنتظره مازیار زارع و موافقت با این استعفا توسط مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین صحنه‌های تلخی را در هتل محل اقامت این تیم در اردوی تهران رقم زد.

صحنه‌های غم‌انگیز مربی معروف در هتل شلوغ تهران!

در شرایطی که بازیکنان شمس‌آذر قزوین یکشنبه شب برای صرف شام آماده می‌شدند و در لابی هتل المپیک تهران در حال قدم زدن به سمت رستوران بودند، ناگهان با مازیار زارع سرمربی خود مواجه شدند که در حال ترک هتل است! زارع چمدان به دست و بدون لباس تیم شمس آذر و با لباس شخصی سراسیمه هتل المپیک را ترک کرد تا بازیکنان شمس‌آذر بهت‌زده به خداحافظی ناگهانی و تلخ سرمربی خود نگاه کنند!

چند دقیقه بعد از مازیار زارع، دستیاران این سرمربی نیز هتل المپیک تهران را ترک کردند تا یک خداحافظی تلخ و دراماتیک در فاصله 10 روز تا شروع مسابقات لیگ باقی بماند.

بعد از ترک اردو توسط مازیار زارع، بازیکنان شمس‌آذر که از این اتفاق نگران بودند، در هتل بهت زده قدم می‌زدند و در انتظار سرنوشتی بودند که برای تیمشان اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان شمس‌آذر حالا همچنان در اردوی تیم خود حضور دارند و منتظر تصمیم باشگاه درباره سرمربی جدید هستند.

صحنه‌های غم‌انگیز مربی معروف در هتل شلوغ تهران!

مدیران شمس‌آذر با توجه به زمان کوتاه تا شروع لیگ باید هرچه سریع‌تر سرمربی خود را برگزینند. شمس‌آذر در نقل و انتقالات هم حضوری فعال نداشته و بسیاری از بازیکنان این تیم جدا شده‌اند. آنها حالا سرمربی هم ندارند و مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتظار سبزپوشان قزوینی لیگ برتر خواهند بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج