۱۴۴۳۰۷۵
۱ نظر
۷۴۵۵
۱ نظر
۷۴۵۵
پ

پشت‌پرده یک عکس که خیلی‌ها را شیفته خود کرد

عکسی از یوسف دیکج، تیرانداز ترکیه‌ای، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و وایرال شده است.

برترین‌ها: عکسی از یوسف دیکج، تیرانداز ترکیه‌ای، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و وایرال شده است. این مرد ۵۱ ساله در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال نقره را به دست آورد، اما رفتار نامتعارف دیکج بود که باعث پخش شدن عکسش در فضای مجازی شد. او بدون وسایل معمول تیراندازی در مسابقه حاضر شد و در حالیکه یک دستش در جیبش بود به سمت هدف تیراندازی می‌کرد. اغلب تیراندازان در بازی‌های المپیک هنگام تیراندازی از محافظ گوش استفاده می‌کنند و عینک‌های تخصصی به چشم می‌گذارند که دید یک چشم را محدود می‌کند تا مجبور نشوند آن را بسته نگه دارند، یا حتی گاهی از لنز‌های مخصوص نیز استفاده می‌کنند.

دیکچ در سال ۱۹۷۳ در شهر قهرمان‌‌ماراش به دنیا آمده و در حال ‌حاضر به عنوان سرگروهبان در ژاندارمری ترکیه خدمت می‌کند. ‌

پشت‌پرده یک عکس که خیلی‌ها را شیفته خود کرد

واکنش کاربران فضای مجازی به این تصویر هم جالب توجه بود که برخی از آنها را مرور می‌کنیم: 

محمد در این باره نوشت: تیرانداز ۵۱ ساله ترکیه که بدون اون وسایل محافظتی مرسوم این رشته مثل لنز و گوش گیرها عین یه ادم آدم رفت شلیک کرد و نقره المپیک گرفت. بنظر میاد شغل جالبی نداشته باشه تو ترکیه که اینقدر ساده مسلطه به این کار.

طاها از استایل جالب این تیرانداز خوشش آمده: تبریک به تیرانداز ترکیه ای که با ژست پدرانه و بدون هیچ گونه محافظی به مدال نقره رسید...

آلفرد چهره این ورزشکار را شبیه چهره بازیگر مشهور ایرانی دانست: این تیرانداز ترک چقد شبیه محمدرضا هدایتی هستش.

پشت‌پرده یک عکس که خیلی‌ها را شیفته خود کرد

کاربری توئیتری به نام «منشن الممالک» هم از یک واقعیت درباره این قهرمان ترک پرده برداشت: سوشال مدیا جوری القا کرده انگار تیرانداز اهل ترکیه را دیروز از سر صحنه ی قتل کشیدند و آوردند المپیک الان هم نقره گرفته! طرف ورزشکار حرفه‌ای همین رشته است  از سال ۲۰۰۸ یک خط در میان المپیک و مسابقات جهانی بوده و استایل تیراندازیش هم همیشه همین بوده!

پشت‌پرده یک عکس که خیلی‌ها را شیفته خود کرد

امین شیفته سادگی این ورزشکار شده: من فن این تیرانداز ترکیه شدم دیگه، آخه آدم اینقدر سرراست و به‌ اندازه؟!

کاربری به نام «پرپین» از ماجرای مدال این آقای اهل ترکیه نوشت: ماجرای تیرانداز ۵۱ ساله ترکیه، ثابت کرد اگر در توییتر یک چیزی بنویسی، صدنفر دیگه هم اون رو می‌نویسند بدون یک گوگل کردن. ایشان به همراه هم تیمیشان در مجموع امتیازهاشون توانستند برای ترکیه مدال نقره بگیرند. یوسف دیکچ، تیرانداز اهل ترکیه، به همراه شووال ایلایدا طرهان، در بخش میکس ماده ده متر تپانچه بادی المپیک پاریس صاحب مدال نقره شد. 

پشت‌پرده یک عکس که خیلی‌ها را شیفته خود کرد

توئیت خنده‌دار محمد درباره این عکس: ظاهرا زنش بهش گفته بود آشغالا رو بذار دم در، اینم سر راه در المپیک شرکت کرد و نقره گرفت.

کاربری به نام «عسل» عاشق این ورزشکار شده است: شما از اون پسر شناگر ایتالیایی خوشتون میاد، من از این آقای تیرانداز برازنده با موهای جوگندمی با احتمالا بیست و پنج سال اختلاف سنی، ما مثل هم نیستیم.

توئیت ماریا: جدی عاشق ژانر آقای تیرانداز ترکیه‌ای شدم و دارم بی‌وقفه توییت‌هاشو لایک می‌کنم. مردی بی‌نظیره.

هورا به نظر از این همه توجه فضای مجازی به این ورزشکار خسته شده: باشه این آقای تیرانداز خیلی خفنه، نفری یه توییت درباره‌ش زدید، فهمیدیم.

مهدی هم پشت‌پرده نتیجه این ژست خفن را افشا کرد: راجع به این تیرانداز ترکیه‌ای هم اطلاعات غلط و عکس اشتباه میذارن. اتفاقا تو همان عکسی که دست به جیبه نقره نگرفت و هجدهم شد. این صحنه که دستش تو جیبشه یکی از بدترین تیرهاش رو میزنه. نقره‌ای که گرفت تو بخش میکس گرفت که آنجا کلا با استایل متفاوت‌تری بود تیرزدنش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کورش

      سوشال مدیا که میگن همینه، یکی اونقد که تصور نکنی بالا میره ، شاید هم برعکس، چون هنوز دنیا این الوقت زیاد داره، پشت موفقیت ها ، تلاش ها و تجربه های فراوانی هست که هرگز دیده نمیشن، و ایضا آدمایی که به حق واقعیشون نمیرسن، چون مدیا نمیخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج