۱۴۴۲۹۶۹
۳ نظر
۳۴۶۰
۳ نظر
۳۴۶۰
پ

ناباورانه‌ترین حق‌خوری المپیک پاریس: شرم کنید!

قضاوت‌ها در المپیک پاریس تا اینجا حواشی زیادی به وجود آورده است.

ورزش سه: قضاوت‌ها در المپیک پاریس تا اینجا حواشی زیادی به وجود آورده است.

ناباورانه‌ترین حق‌خوری المپیک پاریس: شرم کنید!

تیم ملی والیبال آرژانتین دیروز با نتیجه سه بر یک مقابل ژاپن شکست خورد تا سرنوشت صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی به اما و اگر کشیده شود.

آرژانتینی‌ها که نحوه قضاوت ماروسک داور لهستانی به شدت انتقاد داشتند این ناراحتی را یکی از بازیکنان این تیم به شبکه‌های اجتماعی کشاند.

ماجرا از این قرار است که در ست دوم بازی بازیکن آرژانتین ضربه‌ای می‌زند که به خارج زمین می‌رود و داور توپ و امتیاز را به ژاپنی‌ها می‌دهد. اما از همان ابتدا هم مشخص بود که توپ تغییر جهت داده و راهی اوت شده و به همین خاطر هم مارسلو مندز، سرمربی آرژانتین، بلافاصله درخواست ویدیو چک می‌کند.

بعد از وقفه‌ای نسبتا طولانی ویدیوچک در سالن پخش می‌شود. در تصاویر پخش شده به وضوح مشخص است که توپ بعد از برخورد به سرپنجه‌های مدافع ژاپن راهی اوت شده و داور باید امتیاز را به آرژانتین بدهد اما ماروسک لهستانی به ناباورانه‌‌ترین شکل ممکن امتیاز را به ژاپن می‌دهد.

این اشتباه بزرگ و باورنکردنی در حالی رقم خورد که بازی ٢٠-١٩ به سود آرژانتین بود و آن‌ها با این این امتیاز ٢١-١٩ پیش می‌افتادند اما تصمیم عجیب داور باعث شد کار ٢٠-٢٠ شود. همین مسئله خشم بی حد و حصر آرژانتینی‌ها را در پی داشت و آن‌ها به داور معترض شدند که در راس این اعتراضات کاپیتان فاکوندو کونته حضور داشت.

در نهایت این خشم آن‌ها منجر به دریافت کارت زرد شد. اما این پایان کار نبود و ادامه درگیری کارت قرمز را برای آرژانتین رقم زد تا یک امتیاز دیگر هم به ژاپن داده شود و در نهایت هم این ست به سود نماینده آسیا تمام شد.

آرژانتین در ست سوم به پیروزی رسید و شاید اگر آن اتفاقات و این حق‌خوری بزرگ در ست دوم اتفاق نمی‌افتاد آن‌ها پیروز آن ست و کل بازی می‌شدند و حالا در آستانه حذف از المپیک قرار نداشتند. اشتباه عجیبی که حالا رسانه‌ها از آن به عنوان بزرگترین حق‌خوری المپیک تا اینجای مسابقات یاد می‌کنند.

بعد از بازی هم فاکوندو کونته قدرتی‌زن تیم ملی والیبال آرژانتین با انتشار استوری اینستاگرام خود نوشت: "ما روی این صحنه که تصمیم اشتباهی گرفته شد، یک کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کردیم. ما سه سال کار کردیم تا در این رقابت‌ها شرکت کنیم و از ما انتظار دارند وقتی تصمیم ناعادلانه‌ای گرفته می‌شود، ما هیچ احساساتی نشان ندهیم و فقط در خودمان نگه‌ داریم و به بازی ادامه بدهیم. شرم بر همه شما"

ناباورانه‌ترین حق‌خوری المپیک پاریس: شرم کنید!
استوری فاکوندو کونته، کاپیتان آرژانتین، در واکنش به اتفاقات رخ‌داده در بازی با ژاپن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینا هنوز داغ فینال جام جهانی از ارژانتین دارن

    • احترام به داور واجبه

    • ناشناس

      آرژانتین حقشه چوب خدا صدا نداره پنالتی ایران تو جام جهانی روی دژاگه نگرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج