قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۲۵۰۱
۲۶۱۲
۲۶۱۲
پ

درخواست عجیب ستاره استقلال: ۲۲ میلیارد بدهید، بروم!

منتظر محمد هافبک عراقی استقلال پیام واضحی برای مدیران استقلال فرستاده است.

خبرورزشی: از ابتدای تابستان وضعیت نامشخص منتظر محمد یکی از سوژه‌های باشگاه استقلال بوده است. جواد نکونام به وضوح علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن چند پسته و تکنیکی ندارد اما پاسخ شفافی هم درخصوص آینده وی نمی‌دهد. ملی پوش عراقی که اکنون به همراه تیم ملی المپیک کشورش در پاریس حضور دارد، از بازی در استقلال ناامید شده اما با توجه به رفتار کادرفنی و مدیریت باشگاه یک تصمیم جنجالی گرفته است.

درخواست عجیب ستاره استقلال: ۲۲ میلیارد بدهید، بروم!

استقلالی‌ها که در پی تعیین وضعیت منتظر هستند تا یک بازیکن خارجی جای او به فهرست اضافه کنند، پیامی شوکه کننده از وینگر عراقی دریافت کرده‌اند. منتظر که دو سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد، به مدیران اعلام کرده قصد ندارد به صورت قرضی از این تیم جدا شود یا بر اساس علاقه باشگاه مقصد بعدی‌اش را انتخاب کند. پس استقلالی‌ها یا باید او را در ترکیب حفظ کنند یا مبلغ باقی مانده از کل قراردادش را بدهند.

در قرارداد ریالی و سه ساله منتظر محمد با نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر دستمزد سال نخست ۷.۵ میلیارد، فصل دوم ۱۰ میلیارد و سال سوم ۱۲.۵ میلیارد تومان تعیین شده و پارسال مس رفسنجان حقوق اول را پرداخت کرد اما بازیکن عراقی درصورتی حاضر به جدایی می‌شود که ۲۲.۵ میلیارد قرارداد دو فصل پیش رو را دریافت کند و همین موضوع باعث سردرگمی مدیران باشگاه و کادرفنی استقلال شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج