قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۱۶۳۷
۲۹۳۶
۲۹۳۶
پ

برد اینتر با درخشش فوق‌العاده مهدی طارمی

اینتر در حضور ۸۷ دقیقه ای مهدی طارمی و دبل این بازیکن لاس پالماس را ۳ بر ۰ شکست داد.

ورزش سه: اینتر در حضور ۸۷ دقیقه ای مهدی طارمی و دبل این بازیکن لاس پالماس را ۳ بر ۰ شکست داد.

برد اینتر با درخشش فوق‌العاده مهدی طارمی

 گلزنی برای اینتر به عادت فوق‌العاده طارمی تبدیل شده است. پس از دو گل برابر لوگانو و یک گل مقابل پرگولتسه، حالا مهاجم ایرانی توانسته است که دروازه یک تیم لالیگایی را نیز باز کند و او برابر لاس پالماس نیز موفق به گلزنی شد.

سومین دیدار پیش فصل اینتر، استادیوم اورگل شهر چزنا و در حضور چند هزار هوادار نراتزوری در حال برگزاری است. پس از آنکه مهدی طارمی در دقیقه 10 مسابقه یک پاس خوب را دریافت کرد، وارد محوطه جریمه شد و با خطای خوان هرزوگ متوقف شد.

پس از این خطا، داور مسابقه نیز بلافاصله در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی را به سود اینتر اعلام کرد که خود طارمی پشت توپ ایستاد. مهاجم ایرانی با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود چرا که مهاجم ایرانی در ادامه موفق شد یک بار دیگر نیز گلزنی کند. پس از یک کار تیمی خوب میان مخیتاریان و فونتاناروسا، بازیکن ارمنستانی با یک پاس رو به بیرون، طارمی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم ایرانی به راحتی و با یک ضربه بغل پا، بازی را دو بر صفر کرد.

این پنجمین گل مهاجم ایرانی در بازی‌های پیش فصل است. طارمی که بدون هزینه و با انتقالی آزاد از پورتو به اینتر پیوسته، عملکرد بی‌نظیری در بازی‌های دوستانه داشته و سیمونه اینزاگی را به داشتن یک مهاجم شش‌دانگ و فوق‌العاده برای جانشینی تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج