۱۴۴۰۹۵۵
۲۰۱۴
۲۰۱۴
پ

فاجعه در فوتسال: یک بازیکن داشت کور می‌شد!

یک بازیکن در لیگ فوتسال با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه چشم رو به رو شد.

ورزش سه:در سومین روز از رقابت‌های لیگ مناطق فوتسال کشور و در گروه دوم، یکی از مسابقات به درگیری شدید و جنجال کشیده شد و چشم یکی از بازیکنان به شدت آسیب دید.

فاجعه در فوتسال: یک بازیکن داشت کور می‌شد!

در یکی از دیدارهای لیگ مناطق جوانان فوتسال کشور به میزبانی شهرستان بافق، اتفاقات و صحنه‌های دلخراشی رخ داد که طی این درگیری به بازیکنان زیادی از لحاظ جسمی و روحی آسیب جدی وارد شده است. در اواخر مسابقه تیم‌های بافق یزد (میزبان) و مهبد خراسان، تماشاگران میزبان با هجوم به زمین مسابقه با عوامل و بازیکنان تیم مهبد درگیر می‌شوند و حین آن یکی از بازیکنان از ناحیه چشم مصدوم شده و با توجه به اطلاعاتی که به دست ما رسیده، این صدمه بسیار جدی گزارش شده است.فاجعه در فوتسال: یک بازیکن داشت کور می‌شد!

هنوز دلیل دقیق این درگیری هولناک که منجر به مصدومیت شدید یک بازیکن شده مشخص نیست، اما گفته می‌شود کمبود امکانات در این سالن ورزشی از جمله نداشتن رختکن یکی از دلایل متشنج شدن جو بازی بوده است.

آخرین خبر از وضعیت رسول زکاوت این است که این بازیکن به علت خونریزی داخلی چشم به بیمارستان انتقال یافته و باید دید آسیب او چقدر جدی خواهد بود.

این اولین بار نیست که در مسابقات رده پایه فوتسال و یا فوتبال شاهد درگیری هستیم و تکرار این اتفاق هشداردهنده یک بار دیگر لزوم نظارت و توجه بیشتر از سوی فدراسیون را برای جلوگیری از حوادث تلخ آینده می‌طلبد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج