جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۹۶۶۱
۳۵۰۳
۳۵۰۳
پ

پدیده لیگ در آخرین لحظه قید پرسپولیس را زد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مدعی شد که صید جدید سپاهان اصرار داشت با پرسپولیس قرارداد ببندد، اما ناگهان تصمیم گرفت به جمع طلایی‌پوشان بپیوندد

خبرگزاری تسنیم: محمد رجائیان درباره فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در نقل‌وانتقالات تابستان ۱۴۰۳ اظهار داشت: هدف باشگاه از روز اول این بود که تیمی ستاره‌ساز باشیم و بازیکنان در آلومینیوم رشد کنند. هیچ‌کدام از بازیکنانی که از جمع ما جدا شده‌اند، شرایط خود در تیم آلومینیوم را تکرار نکردند که این مسئله به ساختار باشگاه آلومینیوم برمی‌گردد.

پدیده لیگ در آخرین لحظه قید پرسپولیس را زد

بریز و بپاش نداریم
وی با دفاع از عملکرد آلومینیوم در جذب بازیکن تصریح کرد: همه چیز بر اساس نظم و قاعده جلو می‌رود و بریز و بپاش نداریم، اما با استفاده از ظرفیت‌های مجتبی حسینی تلاش کردیم شرایطی رقم بزنیم که آلومینیوم سرپا بماند و نیم‌نگاهی به موفقیت داشته باشیم. فصل گذشته در حداقل سه مسابقه باید پیروز می‌شدیم که با اشتباهات واضح داوری از این هدف بازماندیم. در این شرایط باید ۱۰ امتیاز دیگر می‌گرفتیم و به جمع بالانشینان جدول می‌رسیدیم.

با رفتار درست‌مان باشگاه‌های دیگر برای جذب بازیکنان و سرمربی ما اقدام کردند
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه هواداران انتظار دارند باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان نامدار باشند، خاطرنشان کرد: مجتبی حسینی نیم‌نگاهی به جذب ستاره‌ها دارد، اما عمده تفکر او بر این است که بودجه آلومینیوم صرف بازیکنانی شود که بتوانند برای تیم بازی کنند و با تبدیل شدن به ستاره، برای باشگاه درآمدزایی داشته باشند. اینکه باشگاه‌ها حاضر هستند بازیکنان و سرمربی ما را با مبلغ بسیار بیشتر جذب کنند، به‌خاطر رفتار درست آلومینیوم در این حوزه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج