قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۳۷۷۷۱
۶ نظر
۴۹۷۱
۶ نظر
۴۹۷۱
پ

ستاره عراقی، بمب جدید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات

به نظر می‌رسد که برای حضور در فصل جدید، تغییر و تحولات چشمگیری در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس رخ خواهد داد.

فوتبال ۳۶۰: سرخ‌پوشان پایتخت روزهای پرماجرا و البته عجیبی را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پشت سر می‌گذارند و در شرایطی‌که همچنان خبری از جذب بازیکن جدید نیست، هر روز به شمار بازیکنان خروجی پرسپولیس افزوده می‌شود. در روزهای گذشته اخیر، جدایی بازیکنانی مانند وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از پرسپولیس نهایی شده و به نظر می‌رسد که علیرضا بیرانوند هم فصل آینده در پرسپولیس نخواهد بود. ضمن آنکه علی نعمتی هم تازه‌ترین جدا شده از فهرست بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود.

ستاره عراقی، بمب جدید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات

نعمتی که توانایی بازی در پست دفاع میانی و دفاع چپ را داشت، با مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و حالا در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان است. در کنار جدایی علی نعمتی، به نظر می‌رسد که همچنان تغییر و تحولات در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس ادامه دارد و یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیران این باشگاه، حفظ عبدالکریم حسن است؛ چرا که مدافع قطری پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای بازگشت به لیگ ستارگان دریافت کرده و به دنبال جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است.

رقم رضایت‌نامه افزایش پیدا می‌کند و پرسپولیسی‌ها رضایت می‌دهند؟
تیم‌های الوکره، العربی و الغرافه برای جذب عبدالکریم حسن پا پیش گذاشته‌اند و گفته می‌شود حتی تا حدود ۳۰۰ هزار دلار هم حاضر به پرداخت هزینه رضایت‌نامه حسن شده‌اند اما فعلاً خبری از چراغ سبز مسئولان باشگاه پرسپولیس نیست. در شرایطی‌که هنوز عبدالکریم حسن از قطر به ایران بازنگشته، زمزمه‌ها درباره جدایی این مدافع باتجربه ادامه دارد و گفته می‌شود احتمالاً با تغییر رقم رضایت‌نامه و یا تسهیلاتی مانند برپایی اردو، رضایت سرخ‌پوشان پایتخت جلب خواهد شد و به نظر می‌رسد که عبدالکریم حسن در فصل آتی کارش را در تیم پرسپولیس پیش نخواهد برد!

سرخ‌ها به دنبال انتخاب مدافع چپ آسیایی
عبدالکریم حسن در شرایطی ساز جدایی کوک کرده و امیدوار است بتواند نظر مساعد مدیران باشگاه پرسپولیس را جلب کند که در این میان، سرخ‌پوشان پایتخت تلاش‌های خود برای جذب جانشین این مدافع باتجربه قطری را آغاز کرده‌اند. پرسپولیسی‌ها درصدد آن هستند تا با توجه به سرباز شدن بازیکنانی مانند یونس اکبرپور، سمت چپ خط دفاعی تیم‌شان را با جذب بازیکن خارجی تقویت کنند و جدی‌ترین گزینه مطرح‌شده برای حضور در پرسپولیس، آکام هاشم است.

مدافع عراقی در نقش جانشین عبدالکریم حسن و علی نعمتی؟
هاشمِ ۲۵ ساله، محصول آکادمی باشگاه اربیل عراق است که همچنان در این باشگاه کار خود را دنبال می‌کند اما قرارداد او به روزهای پایانی‌اش رسیده و خبری از تمدید قرارداد این مدافع عراقی نیست. جالب آنکه آکام هاشم در کنار توانایی بازی در پست دفاع چپ، در پست دفاع میانی و هافبک میانی هم حتی تجربه بازی دارد و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش نظر پرسپولیسی‌ها به جذب او جلب شود و در صورتی‌که طی روزهای آینده جدایی عبدالکریم حسن قطعی شود، به نظر می‌رسد که مذاکرات با مدافع عراقی جدی‌تر دنبال خواهد شد و آکام هاشم اصلی‌ترین گزینه جانشینی حسن محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      عالیه

    • مهران

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • مهرنیا

      چقدرماپرسپولیسیهابدبحت شدیم که به لطف درویش بی‌عرضه باید العراق پیزوری بازیکن بگیریم......کجابودیم وکجاهستیم

    • رومز

      عراق بازیکنای با کیفیت ی داره
      نمونه ش بشار رسن
      ایمن حسن رفیق فغانی

    • ناشناس

      نکنه هاشم همون که توی متحم گریخت بازی می‌کرده می‌خوان بیارن

    • واقف

      خدا قوت به درویش که با صبر پول بیت المال از بین نمیبرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج