۱۴۳۷۱۴۰
۳ نظر
۵۳۰۱
۳ نظر
۵۳۰۱
پ

بحران جدید و شوکه‌کننده برای تیم ملی و قلعه‌نویی

لژیونرهای فوتبال ایران که تکلیف خدمت سربازی خودشان را مشخص نکردند از این به بعد دچار مشکل خواهند شد چرا که آنها هم مثل فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر از این پس باید وضعیت خدمت سربازی خودشان را مشخص کنند.

ورزش آنلاین: لژیونرهای فوتبال ایران که تکلیف خدمت سربازی خودشان را مشخص نکردند از این به بعد دچار مشکل خواهند شد چرا که آنها هم مثل فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر از این پس باید وضعیت خدمت سربازی خودشان را مشخص کنند.

بحران جدید و شوکه‌کننده برای تیم ملی و قلعه‌نویی

علی قلی‌زاده، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و سامان قدوس 5 بازیکن لژیونر فوتبال ایران هستند که طبق قانون از این پس مشمول خدمت سربازی شده و اگر در این خصوص تعیین تکلیف نشوند، علاوه بر مشکل در ورود و خروج به کشور، از حضور در تیم ملی هم محروم خواهند بود و این یک بحران بزرگ در اردوی تیم ملی در آستانه رقابتهای مقدماتی جام جهانی است.

طبق اخباری که به دستمان رسیده این نفرات باید هرچه سریعتر در خصوص خدمت سربازی خود اقدام کنند و در غیر این صورت باید قید ادامه حضور در تیم ملی را زده و با خداحافظی زودهنگام و اجباری با لباس تیم ملی مواجه خواهند شد.

ضمن اینکه طبق این شرایط پیوستن این نفرات به لیگ برتر و استقلال و پرسپولیس که این روزها حرف و حدیث آن مطرح است، منتفی بوده و شرایط حضور در این تیم‌ها برای‌شان فراهم نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی محبتی

      به نظرم در این تیم ملی رو گل بگیرید تموم کنید این فوتبال کثیف رو

    • ناشناس

      بهترین کار هست برن سربازی خونشون که از بقیه مردم رنگی تر نیست که فقط پول زیادی دارند هر چند سربازی که اینها میرن بازم با بقیه مردم فرق داره

    • ناشناس

      سربازیش رابخرنند!!هم بنفع دولته وهم خودشون!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج