۱۴۳۶۳۴۵
۲۲۵۰
۲۲۵۰
پ

گولسیانی مصدومیتش را بدجا لو داد!

گئورگی گولسیانی راز موفقیت گرجستان در یورو ۲۰۲۴ را توضیح می‌دهد: ویلی سانیول.

ورزش سه: گئورگی گولسیانی راز موفقیت گرجستان در یورو ۲۰۲۴ را توضیح می‌دهد: ویلی سانیول.

گولسیانی مصدومیتش را بدجا لو داد!

 گئورگی گولسیانی مدافع تیم گرجستان مهمان برنامه ورزشی دیمیتری اوبولادزه و نودار سیمسیو در یوتیوب بود و صحبت‌های جالبی را در مورد ویلی سانیول و تسلط کامل او بر امور تیم صحبت کرد.

گولسیانی در مورد راز موفقیت سانیول اظهار داشت: مردم فکر می‌کنند سانیول بر چه اساسی به موفقیت رسید؟ چه تاکتیک و طرحی را انتخاب کرد...؟ البته که این درست است اما یک چیز دیگر هم وجود داشت. او این کارها را انجام می‌دهد اما ویژگی اصلی‌اش این است که به شما نگاه می‌کند و عمیقا به همه چیز پی می‌برد.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: مثال من اینطور است... ما برای بازی آماده می‌شدیم و من کمی مصدومیت داشتم، هیچکس از آن خبر نداشت، مربی من را کمی تحت فشار قرار داد و همینطور تمرین کردم. توپ را به من دادند، توپ را کنترل کردم و به دیگری پاس دادم و سانیول بلافاصله به سمت من آمد.

او ماجرا را به این شکل روایت کرد: او به من می‌گوید، امروز بدیهی است که احساس خوبی ندارید. باز هم فکر می کردم که جایی به این مصدومیت اشاره نکنم تا روی بازی تاثیری نداشته باشد و شانس حضور در ترکیب را داشته باشم. ولی ویلی به من گفت اگر حالت خوب نیست بهتر است استراحت کنی...

گئورگی در پایان نیز عنوان کرد: من اولین بازی‌ام را با مونته نگرو انجام دادم... قبل از مسابقه او تیم را  جمع کرد ترکیب را خواند و با شنیدن نامم، نفس نفس زدم. اگر بدانید گئورگی چه مسیر سختی را طی کرده تا به اینجا رسیده... می‌خواهم به گیورگی فرصت بدهم و می‌دانم که از این شانس استفاده خواهد کرد.

گولسیانی در پاسخ به این سوال که چرا سانیول این جمله را گفت؟ عنوان کرد:  با این کار تنش و التهاب را از قلبم کم کرد، دل گرمم کرد و من برای او آماده بودم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج