آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۶۰۵۲
۲ نظر
۳۶۲۳
۲ نظر
۳۶۲۳
پ

ریش بلند، زکی‌پور را نجات داد!

ظاهر میلاد زکی‌پور در تصاویری که بعد از عقد قرارداد با استقلال داشت حاشیه‌ساز شده است.

ورزش سه: میلاد زکی‌پور دومین خرید رسمی استقلالی‌ها بود و پس از حدود ۴ سال به جمع آبی‌پوشان بازگشت و این انتقال حواشی عجیبی در فضای مجازی داشته و سپاهانی‌ها معتقد هستند که این بازیکن در روز قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی با استقلال قرارداد امضا کرده است.

لباس‌های میلاد زکی‌پور در زمان امضای قرارداد با استقلال به همان شکل است که او در مراسم قهرمانی سپاهان شرکت کرد و در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بود و همین موضوع احتمال اینکه او در زمانی که همراه با سپاهان در تهران حضور داشته و با استقلال به توافق رسیده را افزایش می‌دهد.

ریش بلند، زکی‌پور را نجات داد!

نکته عجیبی که این مسئله را قوت می‌بخشد جزئیاتی است که در تصاویر مشابه است، استفاده از ساعت، پیراهن و شلوار یک شکل در فاصله 14 روز این احتمال را ایجاد کرده که شاید نظر هواداران سپاهان درست باشد.

اما یک تفاوت بزرگ هم وجود دارد که این احتمال را از بین‌ می‌برد، میلاد زکی‌پور در روز قهرمانی سپاهان با ریش‌های کوتاه‌تر و فید در مراسم قهرمانی شرکت کرد اما در زمان قرارداد با استقلال با ریش‌های بلندتری در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده و این تنها تفاوتی است که ادعای سپاهانی‌ها را نقض می‌کند.

ریش بلند، زکی‌پور را نجات داد!

به هرحال مشکلی در پیوستن زکی‌پور به استقلال وجود ندارد، او در روز برگزاری فینال جام‌حذفی محروم بوده و طبیعتا تاثیری در روند مسابقه نداشته و همچنین قرارداد این بازیکن با سپاهان به اتمام رسیده‌است و او به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست مذاکراتی را با باشگاه‌های خواهان خود انجام دهد.

میلاد زکی‌پور دو فصل در تیم سپاهان حضور داشت و 64 بازی برای این تیم انجام داده است و فصل آینده با پیراهن تیمی به میدان خواهد رفت که با آن به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با زکی پور و سمیعی و نکونام و آرش رضاوند حتما قهرمان آسیا میشین

    • ناشناس

      کیسه تنان متوهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج