آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۵۹۱۰
۴۸۵۹
۴۸۵۹
پ

هافبک پرسپولیس هم ساز جدایی کوک کرد

سینا اسدبیگی، هافبک باتجربه پرسپولیس به دنبال دریافت رضایت‌نامه و جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است.

فوتبال ۳۶۰: سینا اسدبیگی، هافبک باتجربه پرسپولیس به دنبال دریافت رضایت‌نامه و جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است.

هافبک پرسپولیس هم ساز جدایی کوک کرد

پرسپولیس لیگ بیست‌وسوم را با یحیی گل‌محمدی آغاز کرد و در نیم‌فصل، این سرمربی طی توافقی دو طرفه از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد. بعد از جدایی گل‌محمدی، اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی انتخاب شد و مرد برزیلی سکان هدایت این تیم را در دست گرفت. سرخ‌پوشان پایتخت در پایان فصل گذشته با هدایت اوسمار ویرا موفق شدند جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند اما پس از پایان لیگ برتر، ویرا قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نکرد و برخی بازیکنان هم در مسیر جدایی از این تیم قرار دارند.

اسدبیگی، ذخیره مطمئن خط هافبک پرسپولیس

هافبک سابق ذوب‌آهن اصفهان در دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست و سرمربی اسبق سرخ‌ها به این بازیکن اعتقاد داشت. سینا اسدبیگی که او را می‌توان جزو هافبک‌های باتجربه فوتبال ایران تلقی کرد، همواره در طول فصول بیش از آنکه در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، یک ذخیره برای هافبک‌های میانی پرسپولیس از جمله مسعود ریگی، میلاد سرلک و البته سروش رفیعی محسوب می‌شد و در دوره محرومیت و یا مصدومیت آن‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گرفت.

هافبک سرخ‌ها به دنبال تضمین!

سینا اسدبیگی تا تابستان سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد اما سرنوشت او برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت مشخص نیست. طبق شنیده‌ها اسدبیگی تمایل دارد بیشتر در زمین حضور داشته باشد و اگر چنین تضمینی به او داده نشود، احتمال جدایی او از جمع بازیکنان پرسپولیس وجود دارد. با توجه به تمدید قرارداد احتمالی سروش رفیعی و همکاری سرخ‌پوشان پایتخت با مسعود ریگی و محمد خدابنده‌لو، به نظر می‌رسد که این تضمین به هافبک باتجربه سرخ‌ها داده نخواهد شد و این مسئله بدان معناست که او در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار می‌گیرد.

فولاد، مشتری دست به نقد اسدبیگی!

در این بین شنیده می‌شود فولاد به جذب سینا علاقه دارد و ممکن است این هافبک دفاعی بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی شود البته فولاد ابتدا باید رضایت پرسپولیس را جلب کند یا سینا اسدبیگی به نحوی طی یک توافق با مدیران پرسپولیس از این تیم جدا شود. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن ۲۶ ساله است و او فصل آینده در پرسپولیس کار خود را پیش خواهد برد یا خیلی زود دوره این هافبک باتجربه در تیم پرطرفدار پایتخت به پایان می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج