آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۵۴۴
۱ نظر
۲۳۴۲
۱ نظر
۲۳۴۲
پ

روایتی هولناک از مصدومیت ستاره لیگ برتری به خاطر پارتی شبانه

اعتراف تکان دهنده یک مدیر سرشناس لیگ برتری در خصوص رفتارهای غیر حرفه ای بازیکنان تیمش در رقابتهای لیگ بیست و سوم نشان میدهد معضل قراردادهای غیرحرفه‌ای باشگاه با بازیکنان تا چه میزان میتواند باشگاههای لیگ برتری را با چالش روبه رو سازد

ایران ورزشی: اعتراف تکان دهنده یک مدیر سرشناس لیگ برتری در خصوص رفتارهای غیر حرفه‌ای بازیکنان تیمش در رقابتهای لیگ بیست و سوم نشان می‌دهد معضل قراردادهای غیر حرفه‌ای باشگاه با بازیکنان تا چه میزان می‌تواند باشگاههای لیگ برتری را با چالش روبه رو سازد. آنجا که آقای مدیر به صراحت می‌گوید وقتی در مفاد قرارداد بندی برای مؤاخذه بازیکن بابت زندگی غیر حرفه‌ای لحاظ نشده باشگاه قادر به برخورد با بازیکن خاطی نیست.

روایتی هولناک از مصدومیت ستاره لیگ برتری به خاطر پارتی شبانه

در حالی که تحقیقات اثبات می کند شب زنده داری آقای ستاره و میهمانی‌های پر تعداد او در خانه مجردی‌اش سبب بالا رفتن میزان آسیب پذیری وی شده، به شکلی که او نیم فصل گذشته از ترکیب اصلی تیم خارج شد و دست مربی را در پوست گردو گذاشت.

این مدیر که تمایلی به افشای نامش ندارد به خبرنگار ایران ورزشی می گوید: «رفتارهای غیرحرفه‌ای ستاره دیگر تیم به قدری اوج گرفته که در کمال ناباوری تمامی همسایه های این بازیکن اقدام به شکایت کردند که بی نظمی و میهمانی‌های شبانه این بازیکن باعث برهم زدن آرامش محل زندگی آنها شده است.

به همین دلیل در فصل جاری با تأکید ویژه هیأت مدیره بناست بند ویژه‌ای در قرارداد تمام بازیکنان لحاظ شود که اگر فردی به واسطه زندگی غیرحرفه‌ای مشکلاتی را به وجود آورد، با تصمیم سخت باشگاه روبه رو شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آرمین سهرابیان رو میگی تابلو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج