آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۵۰۸۶
۳۱۳۵
۳۱۳۵
پ

مجری خوشتیپ صداوسیما در این شب‌ها تنهاست

رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ از اول تیر شروع شد و شبکه سه در قالب برنامه «گزارش ورزشی» آن‌ها را پوشش می‌دهد.

برترین‌ها: رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ از اول تیر شروع شد و شبکه سه در قالب برنامه «گزارش ورزشی» آن‌ها را پوشش می‌دهد. اجرای برنامه برعهده حسین اسدی است که هر بامداد در قاب تلویزیون دیده می‌شود؛ حوالی ساعت سه و نیم یا چهار و نیم.

مجری خوشتیپ صداوسیما در این شب‌ها تنهاست

اسدی این بار تنها است و در یک دکور کوچک و زشت! همه بار اجرا را بر دوش دارد. یعنی هم مسابقه پیش‌رو را معرفی می‌کند؛ هم خبرهای مرتبط را می‌خواند و هم بین دو نیمه و پس از پایان بازی، سراغ تحلیل فنی می‌رود. تازه، این وسط حامی مالی برنامه را هم به تناوب یادآور می‌شود.

پیش از آغاز مسابقات کوپا آمریکا، اسدی به همراه حمید محمدی مجری «گزارش ورزشی»، ویژه پوشش مسابقات فوتبال خارجی بود. این اتفاق وقتی رخ داد که رضا جاودانی از تلویزیون رفت و محمدی جایگزین او در این برنامه شد. قبل از آن جاودانی به همراه محمدرضا احمدی مجریان «گزارش ورزشی» بودند و از سال ۱۴۰۰ نوبت به اسدی رسید.

اسدی با برنامه «بدون توقف» و سپس «ستاره‌ساز» مشهور شد و حالا بر علاقمندی خود یعنی اجرای برنامه ورزشی متمرکز است. خیلی طول کشید تا خودش را در این حوزه اثبات کند؛ خاصه آن‌که در بدو کار، چند اشتباه لپی برایش دردسرساز شد. عجیب آن که برخی، خوش‌تیپی‌ او را بهانه کردند و گفتند مدل‌ها نباید جایی در تلویزیون داشته باشند!

حسین اسدی اما مصمم بود و حالا تبدیل به یک مجری خوب فوتبالی شده است. نمونه‌اش اجرای با انرژیِ تک‌نفره در ساعتی که جز دیوانگان فوتبال و آن‌ها که مجبورند، کسی بیدار نیست. در تکمله بگوییم که شبکه سه همزمان با دور حذفی مسابقات کوپا آمریکا و بالا رفتن حساسیت‌ها، لازم است «گزارش ورزشی» را در دکوری برازنده و با همراهی کارشناسان روانه آنتن کند. عجالتا خسته نباشید می‌گوییم به حسین اسدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج