آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۱۹۷۷
۱۱ نظر
۳۹۲۹
۱۱ نظر
۳۹۲۹
پ

آقای بیرانوند چشم گرسنه از شکم گرسنه ترسناک‌تر است!

این روزها مدام برخی بازیکنان لیگ برتر گلایه می‌کنند که دریافتی آن‌ها کم است و تیم‌هایشان را تهدید می‌کنند برای فصل بعد در صورت فلان مبلغ و عدم فلان آپشن خاص ماندنی نیستند و با اعصاب و و روان هواداران بازی می‌کنند.

برترین‌ها: این روزها مدام برخی بازیکنان لیگ برتر گلایه می‌کنند که دریافتی آن‌ها کم است و تیم‌هایشان را تهدید می‌کنند که برای فصل بعد در صورت عدم افزایش مبلغ قرارداد و فلان آپشن خاص، ماندنی نیستند و با اعصاب و و روان هواداران بازی می‌کنند. یکی از همان بازیکنان علیرضا بیرانوند است که از قضا حواشی زیادی در این ماجرا دارد. این بازیکن امروز نیز با انتشار یک استوری علیه باشگاه پرسپولیس از عدم تسویه حسابش حرف زد و باز هم ساز جدایی کوک کرد. 

آقای بیرانوند چشم گرسنه از شکم گرسنه ترسناک‌تر است!

در این خصوص ورزش مدیا با انتشار یک پست در اینستاگرام درباره بیرانوند نوشت: آخر دنیا آنجاست که فوتبالیست‌های غرق در پول، جنگ‌های لاکچری‌شان بر سر پاداش و آپشن و کوفت و زهرمار را می‌آورند پیش هواداری که آه ندارد با ناله سودا کند. این یکی از چندش‌آورترین داستان‌های فوتبال ایران است؛ ناله‌ها و لابه‌های تکراری از حضراتی که هر قراردادشان میلیاردها قیمت دارد و کنارش هزار جور درآمد جانبی دیگر هم دارند؛ از کافه‌گردانی تا مدلینگ و تبلیغ عطر و کفش و لباس و حتی موبایل‌فروش دزد و کلاهبردار. شکر خدا سالی به دوازده ماه بساط عیش و عشرت و آسایش دوستان برقرار است، اما همین که گوشه دستمزدشان سابیده می‌شود، فوری سفره دل‌شان را در اینستاگرام باز می‌کنند که آی، کشتند ما را! لااقل اگر حرص پول هم می‌زنید، پشت درهای بسته باشد؛ به این مردم گرفتار چه مربوط؟

البته که این قسم زار زدن‌های زرد، همیشه در فوتبال ایران وجود داشته، اما انصافا علیرضا بیرانوند به تنهایی آن را وارد سطح دیگری کرد؛ سنگربان همیشه گریانی که حتی بعد از بدترین فصل فوتبالی‌اش هم ابایی از ضجه زدن‌های مجازی ندارد. استاد که به جرات می‌توان گفت تعداد نمایش‌های خوبش در فصل گذشته به عدد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، باز استوری گذاشته که پاداش‌های ما را ندادند و اگر اینطوری باشد تصمیم دیگری می‌گیرم. گویا سرگردان کردن مردم، به یکی از تفریحات تابستانی او تبدیل شده و عجیب این که هر چقدر کیفیت کارش پایین می‌آید، نرخ ادا و اطوارش بالاتر می‌رود. کاش یک نفر از او می‌پرسید الان این لحن تهدیدآمیز به پشتوانه کدام شاهکار است؟ گل چهل متری آلومینیوم؟ گل کولیبالی از روی خط اوت؟ آن نمایش اسفبار جلوی نفت آبادان؟ خالی کردن دروازه جلوی ذوب‌آهن؟ یا پنج تا خوردن از تیم فانوس به دست استقلال خوزستان؟ در تیم ملی هم که از همه گل خوردی و آخرش گفتی بهترین گلر تاریخم! خوش به حالت که اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنی؛ راحت راحت، آسوده!

چشم گرسنه هزار بار خطرناک‌تر از شکم گرسنه است. شکم خالی را با یک وعده غذا می‌توان سیر کرد، اما شاید ثروت همه عالم هم حریف چشم حریص و جوهر فقیر نشود...

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از اولشم ازش بدم میومد تازه به دوران رسیده

      پاسخ ها

      • میتی از مشد

        چقدر این جمله آخر به دلم نشست و چقدر با شخصیت این موجود تطابق دارد

    • امیرخان

      من یه پرسپولیسی ام اما دمت گرم خوب پته شو ریختی رو آب ...

    • ناشناس

      همه شون اینطورن حالا زورت به بیرانوند که ساده دل هست رسیده

    • ارشد

      'گل گفتی چقدر ادبیات و نگارش زیبایی داری

    • سنا

      به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی میگم با وجود افرادی مثل ایشون که خیلی هم زیادن دیگه فوتبال ایران به گند کشیده شده. فقط پول و عیش و نوش. کجا رفتن اون بازیکنای متعصب قدیمی مثل انصاریان عزیز...

    • ضیا

      از آن نترس که گدا معتبر شود

    • اکبر

      به عنوان یه شدیدا پرسپولیسی راضی هستم فوتبال ایران 2 یا بیشتر تعطیل بشه یه سری اصول و قواعد سفت و محکم نوشته بشه علی الخصوص در مورد درآمدهای این قشر مفتخور بعد با راه اندازی مجدد لیگ هر کسی تخطی کرد حتی اگه دروازه بان اول تیم ملی هم باشه حداقل 5 سال محروم بشه

    • رضایی

      من یک پرسپولیس هستم ولی چه بهتر که بیرانوند دوزاری از تیم بره کلا بدرد تیم ملی هم نمیخوره

    • ناشناس

      خوب حقشو میخواد شما خودتون با یکی قراذداد میبندید به عنوان کارگر یا وکیل یا بازاریاب با پیمانکار یا هر چی خلاصه اگه دستمزدتون کمتر بدن راضی میشید؟؟کوتاه میاید؟؟؟اینم‌هر چقدر دستمزدش هم بالا باشه کلشو میخواد.

    • ابراهیم‌ارجمند.گله‌دار

      من‌یه‌پرسپولیسی‌هستم.بیراوندسالها‌برای‌تیم‌محبوبم‌زحمت‌کشید‌ودرقهرمانی‌این‌تیم‌نقش‌موثری‌داشت.ان‌شاءالله‌هرجامیره‌موفق‌باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج