آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۱۹۴۶
۳ نظر
۶۰۴۴
۳ نظر
۶۰۴۴
پ

ستاره پرسپولیس امروز از چشم هواداران افتاد!

قوانین سقف قرارداد و سقف بودجه همانند فصل گذشته باید اجرایی شود و این موضوع با مخالفت بسیاری از تیم‌ها و بازیکنانشان مواجه شده است.

برترین‌ها: قوانین سقف قرارداد و سقف بودجه همانند فصل گذشته باید اجرایی شود و این موضوع با مخالفت بسیاری از تیم‌ها و بازیکنانشان مواجه شده است.

ستاره پرسپولیس امروز از چشم هواداران افتاد!

مرتضی پور علی گنجی بازیکن پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری قصد انتقاد از قوانین نقل و انتقالاتی را داشت اما لحن و حرف‌های تند او با دلخوری هواداران پرسپولیس مواجه شده است. 

پورعلی گنجی در استوری خود نوشت: پاداش ۱۲ میلیونی برای قهرمان لیگ نخبگان یعنی کنفدراسیون فوتبال آسیا اهمیت ویژه‌ای به مسابقات و تیم‌ها داده. در روزهایی که تیم‌های عربستانی و قطری از دندان مسلح شدند، متاسفانه اونطور که باید توجه چندانی به بازیکن‌ها نشده. ما درخواست عجیب و غریبی نداریم اکثر بازیکنان پرسپولیس پیشنهادهای به مراتب بهتر دارند ولی به خاطر پیراهن پرسپولیس و هواداران نجیبش با رقم کمتر ماندند. فصل جدید اما ظاهراً به بهانه‌های مختلف اونطور که باید توجه به بازیکن‌ها نشده و شرایط رو سخت‌تر کرده.

این استوری با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در فضای مجازی مواجه شد که در زیر می‌خوانید: 

علی هوادار پرسپولیس نوشت: شما که این فصل و بخاطر حماقتت مصدوم بودی و پول مفت گرفتی حق اعتراض نداری، آقای بیرانوندی که این فصل به هیچ توپی نه نگفتی و ترکیبت با سروش رفیعی تیمو عروس کرد حق اعتراض نداری، تیم کاپیتان داره پول پرستا.

محمد گفته: سر هواداری که تو سرما و گرما میاد آزادی و از جیبش یه چیز میده با استوری گذاشتناتون منت میذارین؟ آقای پورعلی گنجی،یه فصل کامل مصدوم بودی و هوادار پرسپولیس همه جوره تشویقت کرد تا دوباره برگردی، پا میشی سر این هوادار منت میذاری؟ همین هواداری که منتظره همستر تبدیل به پول شه؟

امیر کاربر توئیتر گفته: تو رو خدا پاداش اینا رو بدید نون ندارن بخورن، پاداش واسه کلین شیت و پاداش واسه گلزنی دیگه چه مزخرفیه؟ وظیفه گلر کلین شیت هست وظیفه مهاجم هم گلزنی! 

حسین روحی طرفدار دو آتشه پرسپولیس هم نوشت: بازیکن تیم عربستانی و قطری استوری واسه دستمزدش نمیذاره که مدیریت رو ببره فشار هواداری آقای پورعلی گنجی! تیمای قطری و عربستانی واسه بازیکن رباط داده هم خیلی هزینه نمیکنن.

پ.ن:منه هوادار با حقوق ماهی ۱۰میلیون تا نهایت ۲۰ تومن دارم به عشق تیمم زندگی میکنم پس کمتر منت بزارین.

ستاره پرسپولیس امروز از چشم هواداران افتاد!

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اونطور که باید به بازیکنا توجه نکردن؟؟!!!!!
      سقف قرارداد رو هم در نظر بگیریم ماهی ۲ میلیارد تومان درآمد شماست، چیکار میکنید؟ پزشک هستین و شب نخوابی کشیدین و جون آدما رو نجات میدین؟

      پاسخ ها

      • میتی از مشد

        خودتی ، فوتنالیست های ایرانی نشون دادن هرجا هزارتومن بیشتر بدهند جذب آن تیم خواهند شد اصلا براشون فرقی نداره استقلال باشه یاا پرسپولیس یا الهلال عربستان

    • ناشناس

      تا وار نیاد یازده تا چوبم تو زمین باشه اینا رو اول میکنن🎈

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج