۱۴۲۹۱۲۸
۱۷ نظر
۲۲۱۳
۱۷ نظر
۲۲۱۳
پ

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران برکنار شد

فدراسیون والیبال ایران، موتا پائز را از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان برکنار و پیمان اکبری را جایگزین وی کرد.

برترین‌ها: به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، در پی نتایج ضعیف تیم ملی والیبال کشورمان در هفت مسابقه لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ و عدم استفاده بهینه از پتانسیل بازیکنان والیبال کشورمان و با توجه به اهمیت حفظ شخصیت و اعتبار تیم ملی والیبال ایران در میادین بین‌المللی، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه پس از جلسه با موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان و جمعی از کارشناسان فنی، این مربی برزیلی – فرانسوی را از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران بر کنار کرد و پیمان اکبری را تا پایان مسابقات لیگ ملت‌های والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب و معرفی کرد تا مربی، کاپیتان و بازیکن سابق تیم های ملی والیبال کشورمان در ادامه این رقابت ها و در پنج مسابقه باقیمانده هدایت ملی‌پوشان را برعهده گیرد.

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران برکنار شد

لازم به ذکر است تقوی عصر امروز در جلسه آنلاین با موتا پائز در خصوص دلایل ناکامی تیم ملی والیبال بحث و گفتگو کرد و سپس در جلسه‌ با حضور مشاورین و کارشناسان فنی در راستای جلوگیری از روند عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در ادامه لیگ ملت‌های والیبال 2024، اعلام کرد پیمان اکبری تا پایان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2024 سکان هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده خواهد گرفت.

هفت باخت پیاپی، عدم مدیریت و راهبری مناسب تیم ملی، عدم تصمیم گیری و انتخاب مناسب و استفاده از بازیکنان موجود، نوسانات عملکرد تیمی در طول هر مسابقه، جلوگیری از آسیب بیشتر به برند تیم ملی والیبال ایران در میادین بین المللی، حفظ شخصیت تیمی و اقدام برای تغییر رویه تیم و به دست آوردن روحیه تیمی برای کسب پیروزی از جمله موارد مورد بررسی قرار گرفته در جلسات مذکور بود.
لازم به ذکر است با توجه به مقررات مسابقات و شرایط موجود پیمان اکبری مربی با سابقه والیبال ایران که از روز نخست اردو در راستای کمک به والیبال کشور به کادر فنی تیم ملی پیوسته بود، با توجه به تجارب ارزشمندی که در سال‌های گذشته به عنوان سرمربی، مربی، بازیکن و کاپیتان تیم‌ ملی در رده‌های سنی مختلف داشت در این شرایط حساس به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان لیگ ملت های ۲۰۲۴ معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پیمان از همه بهتره. شک ندارم موفق میشه

    • عبدالحفیظی

      از چاله به چاه افتادن

    • ناشناس

      این فدراسیون مسخره والیبال است که درش باید تخته شود

    • سامان

      خدا نکنه تو ورزش ما یه جای پول زیاد باشه دلال ها پوستشو میکنن والیبال ما هم چون پیشرفت کرده بود ترکوندش

    • امید

      یه پول مجانی برای چند روز به جیب زد و رفت... تاسف برای مسئولان بی کفایت

    • مهرداد آتش سخن

      انتخاب این مربی اشتباه بود هیچ کارنامه ملی موفق نداشت جایی که هیچ مربی درجه اولی دیگه تو ایران نمیاد ازبین مربیان ایرانی یه کادر ۳ نفره خوب میتونن با همفکری نصف مشکلاتو حل کنن

    • کیسه کش متعصب

      اگه دست من بود درب فدراسیون والیبال و گل میگرفتم و رئیسش را برکنار میکردم

    • ایمان

      خـــــــب، احتمالا دوباره داستان مایلی کهن هاو مربی داخلی راه میفته که اینها دانش داخلی بسیار دارند و ما رابه قله های رفیع پیروزی میرسانن و بایست به کارخونه و اکبری و اصغری میدان داد، ولی خبر نداشتن گه تا ابد نمیتونند جاپای امسال ولاسکو ها را بگیرند !

    • بشیر

      پیمان که از اول جزء کادر بوده میتوانست در کوچ کردن و مسائل فنی همکاری بکنه پس کارشون این همه همراه

    • ناشناس

      فقط آقای عطایی

    • ناشناس

      اوف تازه شخصیت اعتبار تیم مهم شده این همه گفتن نکنید نکنید تیمو به این روز انداختن حالا مهم شده عجب

    • ناشناس

      هنو زود بود

    • ناشناس

      ایشون که مدت کمب بود که هدایت تیم ملی رو به عهده گرفته بودند، معجزه که نمیتونست کنه.

    • m.j

      چندماه طول کشید تا ایشونو انتخاب کنند حالا این شد خدا میدونه چند ماهم طول میکشه تا یه مربی پیدا کنند،اینا می خوان کسی باشه که ارزون و کار بلد باشه مگه میشه.

    • ناشناس

      وقتی که اینهمه زمامن تلف کردید تا مربی انتخاب کنید الانم باز اشتباه کردید و برکنارش کردید.پاک کردن صورت مسئله بخاطر فرار از اشتباهات شما.من اگر کاره ای در این مملکت بودم اول رئیس فدراسیون والیبا را برکنار میکردم و به جرم خسارت به بیت المال به مراجع ذیصلاح معرفی میکردم.

    • ناشناس

      خخخخخخخخخخخ وای دلم

    • ناشناس

      فقط کارخانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج