۱۴۲۸۵۳۶
۳ نظر
۱۶۱۱
۳ نظر
۱۶۱۱
پ

پیشکسوتان پرسپولیس را به آزادی راه ندادند!

در اتفاقی عجیب برخی پیشکسوتان شناخته شده پرسپولیس نتوانستند برای تماشای بازی مقابل مس رفسنجان وارد ورزشگاه آزادی شوند.

ورزش سه: در اتفاقی عجیب برخی پیشکسوتان شناخته شده پرسپولیس نتوانستند برای تماشای بازی مقابل مس رفسنجان وارد ورزشگاه آزادی شوند.

پیشکسوتان پرسپولیس را به آزادی راه ندادند!

رضا درویش در شروع صحبتهای خود در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که برخی پیشکسوتان پرسپولیس و هنرمندان علاقمند به این تیم که با دعوت باشگاه  برای بازی با مس رفسنجان و جشن قهرمانی دعوت شده بودند، نتوانستند وارد استادیوم شده و بازی را ببینند.

یکی از این نفرات رحیم یوسفی هافبک میانی دهه 60 سرخ.هاست که بشدت از این موضوع عصبانی و ناراحت شده.

یوسفی با انتقاد از بعضی کارشکنی‌ها و برخی ماموران برای ورود و استقرار چند نفر از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از سوی باشگاه پرسپولیس و آقای درویش از چند پیشکسوت پرسپولیس برای حضور در وی آی پی دعوت به عمل آمده بود اما با وجود پیگیری آقای درویش از حضور من، مرتضی فنونی زاده، بهروز سلطانی و چند تن دیگر از پیشکسوتان باشگاه ممانعت شد. متاسفانه مسئولان و ماموران هر شخصی را که دلشان می‌خواست به وی آی پی راه می‍دادند. حضور ما هم با وجود تلاش آقای درویش و بادامکی برای تماشای بازی بی نتیجه ماند و حتی اجازه ندادند به همراه بادامکی از تونل ورزشگاه بتوانیم به قسمت وی آی پی هم ورود کنیم. واقعا از این حرکت ماموران و مسئولان ورزشگاه آزادی ناراحت شدم. من و چند پیشکسوت دیگر پرسپولیس خاک این فوتبال را خورده‌ایم و برای مردمی.ترین تیمش سالها زحمت کشیده و افتخار کسب کرده‌ایم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش افزود: این ممانعت موجب شد دو ساعت در مسیر ورود بمانیم و در نهایت مجبور شویم در راه خانه از طریق رادیو خودرو گزارش بازی را بشنویم. البته با وجود ناراحتی بسیار زیاد از برخورد بسیار بدی که با پیشکسوتان شد، با قهرمانی پرسپولیس همه ناراحتی‌ها و مشکلاتی که برایمان به وجود آمده بود را فراموش کردیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      اینا کار خداست که حق استقلالو خردین

    • Re

      آقا رحیم یوسفی عزیز، شما خودت مردمی بوده و هستید اما همین برخورد با شما و سایر پیش کسوتها نشان می‌دهد پرسپولیس دیگه مردمی نیست و دولتی شده است، جاهای آنچنانی ورزشگاه، مال آدمهای آنچنانی است نه شما که مردمی هستی، پیشکسوت کدومه؟

    • احمداهوازی

      میخواستم بدون بلیطواردشوندجلوشون گرفته شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج