آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۷۰۰
۱ نظر
۱۳۹۴
۱ نظر
۱۳۹۴
پ

مدافع پرسپولیس، از قهرمانی سرخ‌ها می‌گوید

علی نعمتی می‌گوید که بازی با شمس‌آذر برای تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و پرسپولیس محکوم به برد است.

همشهری آنلاین: پرسپولیس بعد از یک پیروزی دراماتیک در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال‌خوزستان، آن‌هم درحالی‌که نزدیک بود امیدهایش را برای قهرمانی فصل از دست بدهد، امروز مقابل شمس‌آذر قرار می‌گیرد. پیروزی در قزوین می‌تواند شاگردان اوسمار را به جام قهرمانی نزدیک‌تر کند. پرسپولیس به صدر رسیده و خیلی‌ها انگیزه تیم را برای پیروزی در این بازی بالا می‌دانند و البته کار را سخت. علی نعمتی، مدافع پرسپولیس که بعد از آمدن عبدالکریم حسن‌ قطری خیلی به بازی گرفته نمی‌شود، در بازی قبلی در نیمه‌دوم به زمین آمد و در بازی امروز هم اگر گولسیانی مصدوم به بازی نرسد، شاید اوسمار از او استفاده کند. نعمتی می‌گوید که بازی با شمس‌آذر برای تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و پرسپولیس محکوم به برد است.

مدافع پرسپولیس، از قهرمانی سرخ‌ها می‌گوید

فکر می‌کردی بعد از خوردن ۳گل، دوباره به بازی برگردید و استقلال‌خوزستان را شکست بدهید؟
ما در وضعیتی قرار گرفتیم که با آن غریبه بودیم. واقعا حس عجیبی داشتیم و هرگز فکر نمی‌کردیم در نیمه‌اول ۳گل از استقلال‌خوزستان بخوریم. با این حال، در رختکن هم‌قسم شدیم تا در نیمه‌دوم جبران کنیم. تا دقیقه۷۳ هم نتیجه ۳ بر صفر بود ولی باز هم ناامید نبودیم و خدا را شکر یک شب تاریخی رقم خورد و به صدر جدول برگشتیم. ما از اینکه هواداران خوشحال شدند، حس بسیار خوبی داشتیم.

این انتظار طولانی برای رسیدن به صدر برای شما آزاردهنده نبود؟
در فوتبال باید رقابت کرد. می‌دانستیم به صدر برمی‌گردیم و از این موضوع اطمینان داشتیم، حالا سرنوشت قهرمانی دست ماست و مهم این است که موقعیت فعلی را حفظ کنیم.

۳گلی که در بازی قبلی خوردید، شما را برای ۲بازی پایانی نگران نکرده‌؟
هر بازی شرایط خودش را دارد و بازیکنان تجربه جدید کسب می‌کنند. ما واقعا غافلگیر شدیم ولی این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. قطعا در ۲بازی پایانی با تمرکز بالا بازی می‌کنیم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم. یک اشتباه یعنی ازدست‌دادن جام و همه ما این را درک کرده‌ایم.

تو یکی از بازیکنان تعویضی در نیمه‌دوم بودی و با آمدنت به زمین، شرایط خط دفاعی بهتر شد. در این مورد صحبت می‌کنی؟
من هر وقت در زمین هستم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در آن بازی هم بعد از ورود به زمین نهایت تلاش خودم را به خرج دادم تا بازیکن مفیدی باشم.

و بازی امروز که به‌نظر سخت می‌رسد؟
هر بازی شرایط خودش را دارد و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. شمس‌آذر در این فصل نتایج خوبی گرفته و انگیزه دارد تا از پرسپولیس هم امتیاز بگیرد ولی ما محکوم به برد هستیم. در این چند سال بارها در این موقعیت قرار گرفته‌ایم و بازیکنان هم می‌دانند که ۲بازی پایانی چه اهمیتی دارد. ما باید ۶ امتیاز بگیریم و کار را تمام کنیم.

پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
هدفی جز این نداریم. می‌خواهیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

بازیکنان و مربیان استقلال در این چند هفته بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که بعضی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند و اشتباهات داوری را هم به سود تیم شما می‌دانند. این حرفشان را قبول داری؟
ما در زمین حرف‌مان را می‌زنیم و دنبال حاشیه نیستیم. هر وقت هم قهرمان شدیم، همیشه در زمین حرفمان را زده‌ایم. الان هم می‌دانیم قهرمانی در لیگ امسال چقدر ارزش دارد و تا آخرین ثانیه تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس همیشه قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج