adexo3
۱۴۲۴۲۱۶
۱ نظر
۲۳۷۸
۱ نظر
۲۳۷۸
پ

پیشکسوت استقلال: نگفتم پرسپولیس شایسته قهرمانی است

مجید نامجو مطلق می‌گوید که مصاحبه منتشره از قول او صحت نداشته و امیدوار است که استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

ورزش سه: استقلال و پرسپولیس به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک شده‌اند و سه دیدار تا تعیین قهرمان لیگ باقی مانده است. دو تیم سخت در تلاش هستند تا بتوانند در پایان، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و در این میان نیز اظهارنظر یکی از پیشکسوتان آبی‌ها خبرساز شده بود.

پیشکسوت استقلال: نگفتم پرسپولیس شایسته قهرمانی است

نقل قولی از مجید نامجومطلق در رسانه‌ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه وی اعلام کرده است هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارند که این موضوع با برخی واکنش‌ها همراه بود و حالا این پیشکسوت استقلال و تیم ملی، اظهارنظر منتسب به خود را رد کرده است.

نامجومطلق در گفتگوی کوتاهی که با ورزش سه داشت، در این خصوص می‌گوید: شاید اگر در میانه‌های فصل در این خصوص از من سوالی می‌شد، همین نقل قولی که از بنده منتشر شده را به زبان می آوردم ولی اکنون که به هفته‌های پایانی لیگ رسیده‌ام، خواست و اراده قلبی من، قهرمانی استقلال است.

پیشکسوت استقلال: نگفتم پرسپولیس شایسته قهرمانی است

او ادامه می‌دهد: شاید نزدیک به پانزده روز است که از انجام هر گونه مصاحبه‌ای خودداری کرده‌ام چرا که معتقد بودم ممکن است اظهارنظر من و دیگر پیشکسوتان باعث ایجاد حواشی و یا مسائل دیگری برای استقلال شود و به نوعی تمرکز کادرفنی و بازیکنان از دست برود.

نامجومطلق می‌گوید: در نتیجه من طی روزهای گذشته چنین صحبت‌هایی را هرگز مطرح نکرده‌ام چرا که اعتقاد دارم با توجه به زحمات و تلاش فراوانی که جواد نکونام، کادرفنی و بازیکنان در این فصل کشیده‌اند و با وجود تمامی حواشی، مشکلات، کمبود بازیکن، مشکلات داوری و... توانسته‌اند صدر جدول را حفظ کنند، شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی هستند.

پیشکسوت استقلال: نگفتم پرسپولیس شایسته قهرمانی است

او در پایان اضافه کرد: در نتیجه لازم است یک بار دیگر تأکید کنم که هم خواست قلبی بنده و هم کیفیت فنی نکونام و بازیکنان نشان می‌دهد که بدون شک استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است و امیدوارم در هر سه دیدار باقی مانده برنده از زمین خارج شود تا با بالای سر بردن جام قهرمانی، دل هواداران میلیونی را خوشحال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مشکلات داوری رو همتون خوب بلدین بیان انگار دستور گرفتین بابا تمام داوری‌ها به نفع شما بوده مخصوصا دوتا دربی که باید با اختلاف می‌میباختین والان ته جدول بودین جمع کنید اینهمه پر رویی و بیشرمی رو از کجا آوردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج