اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۷۱۶
۲ نظر
۱۵۴۴
۲ نظر
۱۵۴۴
پ

راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!

یورگن کلینزمن، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اظهارات جالبی را درباره لگدی که از روی خشم به بشکه کنار زمین زده بود مطرح کرد.

ورزش سه: یورگن کلینزمن، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اظهارات جالبی را درباره لگدی که از روی خشم به بشکه کنار زمین زده بود مطرح کرد.

لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل ۹۷-۱۹۹۶ رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      توهمیشه بی وجودبودی چرانمیگی جام
      جهانی ازایران هدیه گرفتی ولی گل زدی
      تورایران راداشتی پاره میکردی؟!

    • سایمر

      مربی ایتالیایی باافکاردفاعی بهترین تیم جهان رو کم اثرکرد فقط آلمان اصیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج