۱۳۹۲۲۴۸
۱ نظر
۸۲۰
۱ نظر
۸۲۰
پ

رهبری فرد: اگر درویش می‌گفت می‌خواهم پرسپولیس را بدبخت کنم، قابل‌قبول‌تر بود!

بهروز رهبری‌فرد کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیس معتقد است که انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، انتخاب درستی نبوده است.

برترین‌ها: بهروز رهبری‌فرد کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیس معتقد است که انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، انتخاب درستی نبوده است.

رهبری فرد: اگر درویش می‌گفت می‌خواهم پرسپولیس را بدبخت کنم، قابل‌قبول‌تر بود!

رهبری فرد گفت: آقای درویش اگر می گفت من می خواهم پرسپولیس را بدبخت کنم و نمی خواهم این تیم قهرمان شود، برای من قابل قبول تر بود. برای چه این مدیران با اسم های بزرگ بازی کردند؟ همان موقع که صحبت از برانکو شد، من گفتم که همه این ها نمایش است و آخر هم یا به یک گزینه داخلی می رسیم یا به همین دستیار آقای گل محمدی. ضمن این که چه تضمینی وجود داشت که در بازگشت برانکو، او می توانست دوباره نتایج خوبی بگیرد؟ آقای درویش هم درنهایت حرف ما را زمین نزد! تدارکات تیم و پزشک تیم هم سال ها با این تیم بوده اند. پس همه می توانند سرمربی شوند؟ کسی که به عنوان کمک آقای گل محمدی فعالیت می کرده و از برزیل به ایران آمده، آیا صلاحیت سرمربی شدن دارد؟ بله، آقای مورینیو هم از دستیاری و مترجمی شروع کرده اما دستیار و مترجم چه افرادی بوده؟ خود آقای گل محمدی تفکراتش در پرسپولیس به بن بست خورده بود، حالا دستیار ایشان چه کمکی می خواهد به تیم کند؟ اگر قرار بود همان تفکرات ادامه پیدا کند، خود یحیی چرا کنار رفت؟ همه این ها به این بر می گردد که آقای درویش می خواهد همه کاره باشد. این بازیکنان جدیدی که پرسپولیس گرفته را چه کسی انتخاب کرده است؟ عبدالکریم حسن حتی در لیگ خود قطر هم جا ندارد اما حالا به پرسپولیس آمده. مگر می شود مرد سال آسیا در لیگ قطر جا نداشته باشد؟ پس یک ایرادی این وسط وجود دارد. در مورد آقای آل کثیر هم بحث همین است. چرا در سپاهان بازی نکرد؟ آیا در ایران هیچ مهاجم دیگری نبود که پرسپولیس مجبور شود دوباره آل کثیر را برگرداند؟ مدیران پرسپولیس فقط با افکار عمومی بازی کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      در مورد آل کثیر رو اشتباه میکنی آقای رهبری فرد
      حالا صبر کن انشاءا... میبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج