آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۸۸۲۶۵
۱ نظر
۱۰۵۶
۱ نظر
۱۰۵۶
پ

مانچینی هو شد!

هواداران تیم ملی عربستان در دیدار این تیم مقابل عمان، روبرتو مانچینی را هو کردند!

ورزش سه: به‌نظر می‌رسد فوتبال عربستان در یک بحران جدی فرو رفته است. فدراسیون فوتبال عربستان با انتخاب روبرتو مانچینی به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، گام بزرگی برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ برداشتند.

مانچینی هو شد!

آنها امیدوار بودند تیم ملی عربستان به کمک روبرتو مانچینی عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را پس از سال‌ها کسب کند اما اکنون خود مانچینی یک بحران بزرگ را ساخته است.
او پس از خط زدن نواف العقیدی، سلمان الفرج و سلطان الغنام، سه ستاره تیم ملی عنوان کرد که آنها نخواسته‌اند برای تیم ملی بازی کنند و هیچ اشتیاقی برای بازی برای این کشور ندارند.
تصمیم او از همان ابتدا با واکنش گسترده هواداران و رسانه‌ها مواجه شد. پس از اینکه سه بازیکن مورد بحث اظهارات مانچینی را رد کردند و حرف‌های او را بی‌معنی خواندند، فشار بر روی مانچینی بیشتر شد.
برخی پیشکسوتان فوتبال عربستان مانند یاسر القحطانی از تصمیم او انتقاد و حتی با لحن تندی به او حمله کردند. پیش از آغاز بازی عربستان مقابل عمان نیز هواداران جای خود را در این بحث و جدل مشخص کردند و مقابل مانچینی ایستادند. آنها در هنگام خوانده شدن ترکیب تیم‌شان در بازی برابر عمان، پس از نام هر بازیکن او را تشویق کردند و بعد از اینکه گوینده نام مانچینی را خواند، آنها سوت زدند و سرمربی تیم ملی‌شان را هو کردند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید

      بعداز چند سال قهرمان آسیا شدن کار عربستان اشتباه بود آنها خیال می کنند با مربی بزرگ. می تواند ولی نه مربی مثل مانچنیی که با فیس وافاده نام سه بازیکن خوب خود را خط می زند اشتباه محض اگر مربی. وطنی از خودشان بود نتیجه بهتری. می گرفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج